AUTTAKAA, olen tavannut hämärän miehen
En asu tällä hetkellä Suomessa, vaan asun ulkomailla. Kaupunki missä asun on todella pieni, mutta tänne tulee ympäri maata ihmisiä töihin koska palkat on niin hyvät täällä.
Pari kuukautta tapasin Tinderin kautta erittäin mukavan jäbsykän. Alettiin jutteleen ja sanoin etsiväni vain kavereita, mies sanoi että voitaisiin olla vaan kavereita koska molemmat ollaan täällä kaupungissa hyvin yksinäisiä. Kun oltiin nähny muutaman kerran meidän välit alkoin lämpenemään, ja kaveruus jäi ja tilalle tuli jotain muuta. En voisi sanoa että oltaisiin mitenkään yhdessä, mutta jotain meidän välillä on. Ollaan viestitelty joka päivä sen jälkeen kun meistä tuli match Tinderissä ja nähty niin paljon kun töiden puolesta ollaan ehditty.
Koskaan ei oikeestaan olla sen kummemmin henkilökohtaisuuksia toisillemme kerrottu, hän ei tiedä paljoa minusta enkä minä hänestä.
Noin kuukausi sitten pyysin että voitaisiin olla Facebook kavereita, mihin hän vastasin että ”I would but shutt down my Facebook for a week”, ja ehdotti että seuraisin häntä Instagramissa. Kysyin että miksi se laittoi Facebookkinsa pois viikoksi, ja hän vastasi ”I shutt it down for certain reasons, will tell you in person, there’s a lot you don’t know about me”. Mutta kuitenkin seuraavassa viestissä kertoi että jotkut ihmiset yrittävät stalkata hänen profiiliaan. Noh, seurasin häntä sitten Instagramissa, mutta hänen profiilinsa on yksityinen. Vähän vitsaillen käskytin häntä hyväksymään pyyntöni pari minuuttia sen jälkeen kun olin pyynnön laittanut. Mies ei ole kuitenkaan tähän päiväänkään mennessä hyväksynyt pyyntöäni! Mielestäni tässä on vähän jotain outoa.
Mies on älyttömän kiltti ja huomaavainen, ulkonäöltään hän on tosi lihaksikas ja paljon tatuointeja, jopa vähän pelottavan näköinen. Mutta kuitenkin luonteeltaan todella suloinen.
Näin hänet pari päivää sitten ekaa kertaa kolmeen viikkoon, jotenkin kaikki oli ihan erilaista. Juteltiin paljon henkilökohtaisia asioita ja kaikki ei ollut vain sellaista ”pelleilyä”. Käytiin paikallisella lookoutilla katsomassa miltä kaupungin valot näyttävät pimeällä. Halailtiin ja jotenkin se hetki oli täysin erilainen mitä meillä on aikasemmin ollut.
Matkalla pois sieltä hän kertoi tuntevansa muutaman muunkin suomalaisen, kysyin mistä hän tuntee ne ja mies kertoi tuntevansa he koska on Bandidos jäsen...
Auttakaa mammat, en tiedä mitä tehdä. Tykkään miehestä paljon mutta en tiedä pitäisikö lopettaa hänen tapaileminen.
Ainiin, itse olen 23v ja mies 27v.
Oops, onpas hyvin kirjoitettua teksitiä! Vähän Suomen kirjoitus hukassa kun ei oo tullu puoleen vuoteen kirjoitettua Suomeksi 😂 AP