Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pulssi nousee heti kun menee töihin

Vierailija
28.05.2018 |

Eikä laske kokopäivänä.

Heti aamulla, kun menen työpisteelle pulssi hakkaa, vaikea hengittää, ahistaa ja pyörryttää.. Nyt ei ole edes kiire ollenkaan, vaan voin tehdä mitä vain omiakin juttuja..

Miksi olen niin ahdistunut töistä? Kotona ei ole samaa ongelmaa. Ja olen käynyt työpsykologilla jne jne, mutta jostain syystä taas ongelmat menee siihen, ettei minulla ole äitiä ja pitäisi käydä pitkässä terapiassa.

En kaipaa äitiäni töissä tai muutenkaan. Lapsuuteni on joo rikkinäinen, mutta eipä se ole aikaisemmin työelämässä näkynyt.

Jostan syystä nämä psykologit keskittyy jatkuvasti lapsuuteeni, eikä nykyhetkeen.

Ap

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kuulosta siltä tuon perusteellaa että lapsuudella olisi asian kanssa mitään tekemistä vaan enemmänkin työtehtävät tai työympäristö on sellainen että reagoit siihen voimakkaasti jostain syystä. Onkohan osa noista psykologeista ihan pihalla?

Yritä kiinnittää tietoisesti huomiota itsesi rentouttamiseen kun tulet töihin. Äläkä pyri olemaan täydellinen työpaikalla. Äläkä koko ajan mieti mitä muut ajattelevat. Työpaikka on VAIN työpaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla