Qlaira e-pillerit. Help! Monennenko pillerin kohdalla kuukautiset loppuu?
Aloitin äskettäin qlairat, syön nyt ekaa laattaa. Uuden eli toisen laatan kolmantena päivänä minulle olisi hyvin tärkeää, ettei ole enää kuukautisia / tyhjennysvuotoa.
Osaako kukaan kertoa, minkä tabletin kohdalla vuoto loppuu?
Olen löytäntyy tiedon, että kuukautiset alkavat toisen tummanpunaisen punaisen tabletin kohdalla, joskus ekan valkoisen.
Missään ei kerrota, milloin loppuisivat!
Muuten, olin syönyt vajaat pari viikkoa niin alkoi ruskea tiputteluvuoto, tylsää! On jatkunut jo pari päivää
Olisin tosi kiitollinen jos kertoisitte, missä kohtaa teillä Qlairan käyttäjät ns kuukautiset eli tyhjennysvuoto on loppunut.
Olisiko tyhmä idea heti siirtää kuukautisia jatkamalla toisen laatan keltaisilla pillereillä, olisikohan siinä läpivuodon mahdollisuus suuri?
Kommentit (4)
Kiitos!!
Kaipaisin vielä Qlairan käyttäjiltä kokemuksia, monennenko pillerin kohdalla teillä vuoto on ohi? Oliko aluksi hankalaa, jatkuiko vuoto pidempään?
Ylipäänsä harmittaa pillereitten vaihto, edellisiä sai syödä kolme laattaa perätysten joten vuoto harvemmin. Luotan kumminkin gyneeni, kun hän sanoi, että tarvin nämä, että edelliset oli liian matalahormoniset ikäiselleni. Toivon muuten, että kuulun siihen prosentuaaliseen osaan Qlairan käyttäjiä, joilla vuodot loppuvat kokonaan. Ap
Itse vaihdoin jatkuvien läpivuotojen takia parin huonon kokeilun jälkeen (Zoely ja Femilar) Yasminiin eli yksivaiheinen, vähän enemmän estrogeenia, voi käyttää monta liuskaa putkeen eli vain muutamat menkat vuodessa, antiandrogeeninen eli ei aiheuta aknea ja ihon rasvoittumista. Hyvin on sopinut!
No niin, eka kerta Qlairan aikana kun kuukautiset jäi kokonaan pois! Loistavaa! Ap
Vuodon kesto on ihan yksilöllinen, ei siitä voi antaa mitään tarkkaa tietoa. Ja aloittaessa/ pillerimerkkiä vaihtaessa voi kestää muutaman kuukauden, että vuodon määrä.ja kesto tasoittuu. Välivuotojakin voi olla kesken liuskaa tai välivuoto voi jäädä kokonaan pois. Qlaira on monivaihepilleri eli hirmonien määrä vaihtelee kierron ja liuskan eri päivinä (eri väriset tabletit). Voit toki kokeilla jatkaa eka liuskan jälkeen tabletteja toisen liuskan loppupäästä enintään 10pv ajan eli ei lumetabletteja ollenkaan välissä. Voi olla, että siirto onnistuu tai sitten ei. Kukaan ei voi mennä takuuseen, koska sun kroppa sen päättää.