Vararikkoon opettajien lahjojen takia?
No ei, vitsi vitsi, pystymme kyllä maksamaan lahjat tämän kuun käyttövaroista... Onko teillä muilla jo opettajien lahjakassit valmiina tältä keväältä? Tuli mieleen, että mitähän muuta noilla rahoilla voisi tehdä. Meillä menee rahaa lähes 300 euroa, koska haluamme suunnitella jokaiselle opettajalle laadukkaan ja yksilöllisen lahjan, joka ei ole bulkkitavaraa.
Kommentit (35)
Aika paska yhteissumma joku 300€. Yhdelle opettajalle meillä annetaan tuo summa ja käteisenä että saa käyttää sen haluamallaan tavalla :)
Ei helkkari, täällähän alkaa aamu makeilla nauruilla. Lisää tällaista!
Me ostettiin kaikille opettajille kylpyläloma.
Vaati vähän suunnittelua opettajien puolisoiden kanssa. Ja yhden äidille piti soittaa, kun on sinkku.
Ette ilmeisesti arvosta opettajia tuollaisten lahjojenne kanssa? Onneksi lapsieni ei tarvitse hävetä.
Me otetaan opettaja meidän mökille kesäksi ylläpitoon.
Ei ole kyllä vielä kysytty, mutta viedään kuitenkin.
Punainen omena opettajalle riittää ihan hyvin
Vierailija kirjoitti:
Me ostettiin opettajalle oma mökki. Ei olla vielä kerrottu. Varmasti ilahtuu kun saa avaimet käteen.
Vierailija kirjoitti:
ja miehen lahjakassit odottaa täynnä opettajaa?
Meillä toisen lapsen ope saa itse tehdyn kortin ja toisen lapsen opesta tehdään vastalahjaksi lasu. Siinä menee kesäloma mukavasti, kin saa kotiin vieraita.
Onneksi meillä annetaan luokan yhteinen lahja/muistaminen. Siihen ei montaa euroa mene per oppilas.
Vierailija kirjoitti:
Meillä toisen lapsen ope saa itse tehdyn kortin ja toisen lapsen opesta tehdään vastalahjaksi lasu. Siinä menee kesäloma mukavasti, kin saa kotiin vieraita.
Lapsiko hän on?
Teen kesäkukista asetelman. Opettaja tykkää ruukkuistutuksista ja sellaisen saa. Maksaa ruukun verran rahaa. Kukat ja mullat on omaa tuotantoa.
Ja opettajia ottaa päähän se rojun määrä, kun niitä hienoja ja yksilöllisiä ei-bulkkitavaroita on nurkat notkollaan. Se on saanut jo palkan työstään, ei mitään rojuja enää tarvitse.
Kuinka monta opettajaa / lasta teillä on?
Minä en ole koskaan enkä ikinä tule antamaan opettajien lahjoihin vitosta enempää. Ja jos on ollut oikein epämiellyttävä ope, en anna mitään. En minäkään saa mitään lahjoja kesälomalle lähtiessäni, vaikka kuinka olen kiltti ja ahkera työntekijä.
lahjoja ei ole pakko antaa opettajalle, hullun hommaa omasta mielestäni
Opettajan tyttärenä sanon, että älkää ostako opettajille mitään lahjoja. Kortti riittää, ja jos opettaja vaihtuu, niin kukkapuska yhteislahjana koko luokalta. Ei montaa euroa tarvita per oppilas.
Vierailija kirjoitti:
Punainen omena opettajalle riittää ihan hyvin
Poika antoi opettajalle omenapuun. Ope oli juuri saanut omakotitalonsa valmiiksi, piha oli vielä laittamatta.
Ap haluaa vain rehvastella varallisuudellaan. Montako kertaa raha on mainittu tuossa aloituksessa? Niinpä. Kekseliäisyys ei maksa mitään, ja turhasta maksaminen on typerää.
Miksi opettajia pitää lahjoa? Parempien arvosanojenko takia, kun lapsenne ovat itse lahjattomia?
Ja opettajat nakkaa ne roskiin tai parhaassa tapauksessa vie kirpputorille.
Ei opettajat oikeasti ilahdu törkymäärästä minkä oppilaat kantaa.