Miksi rikkaaksi haluavat eivät kirjoita itselleen miljoonien eurojen arvosta shekkejä?
En vain ymmärrä. Helpoin tapa rikastua on kirjoittaa shekkiin esim 1 000 000 euroa ja hakea rahat pankista. Itse en ole vielä tehnyt noin, koska en tiedä, mistä shekin saa.
Kommentit (17)
Miksei ap on päästetty lobotomian jälkeen nettiin?
Sä et taida tietää miten ne shekit toimivat.Vinkki:katteettominen shekkien kiertoon laittaminen johtaa sanktioihin.
Eikö ihmiset tajua edes näin ilmiselvää trollia...
Miten niin eivät kirjoita? Minä tein juuri noin, ja nyt olen monimiljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Mistä shekin saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä shekin saa?
Shekkikaupasta tietysti
Juuri noinhan lähi-idän multimiljonäärit ovat toimineet, siksi heitä kutsutaankin leikkisästi nimellä sheikki
Kävin Shekkos-Slovakiasta hakemassa auton takakontin täyteen shekkejä.
Jooei, minä vaan painan rahaa, shekeillä kun on ikävä taipumus tehdä bumerangit. Ihan vinkiksi vaan.
Nykyään ei noin toimita. Kenties 60-luvulla. Nykyään vain siirretään nettipankista rahaa omalle tilille.
Olen työtön, muta juuri teen miljoonan siirtoa tililtäni takaisin omalle tililleni.
Vierailija kirjoitti:
Kävin Shekkos-Slovakiasta hakemassa auton takakontin täyteen shekkejä.
Pmikset pkäynyt pvain pheidän ppääkaupungissaan Prahassa.
Söpö aloitus. Tulee mieleen oma lapsuus kun luulin että ihmiset saa rahaa rajattomasti pankkiautomaatista.
jos menet pankkiin, miljonan euron shekin kanssa, niin on epätodennäköistä että sitä alettaisiin maksamaan ennen kuin on kate on varmistettu.
Aloitus naurattaa, mutta itse asiassa nykyinen velkajärjestelmä perustuu juuri tähän.
Asiakas tarvitsee esim 10000€ ja hakee pankilta lainaa.
Pankki tarkistaa maksukyvyn ja päättää lainata rahat.
Rahoja asiakkaan tilille ei kuitenkaan siirretä mistään pankin tililtä vaan ne luodaan tyhjästä.
Mä sain sellaisen shekin aikanaan pankista kun olin myynyt asuntoni. Kysy konttorista, eiköhän sieltä löydy.
Nuorena mulla oli shekkivihkokin mutta se on hävinnyt.
Voisiko joku kertoa mistä shekkejä saa?