Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut hyvään kaveriin

Jake231
26.05.2018 |

Moikka, olen juuri 18-vuotta täyttänyt nuori mies. Näillä sivuilla harvoin tulee vierailtua, mutta tarvitsen teidän apua (pyydän asiallisia vinkkejä) Olen siis ihastunut hyvään tyttöpuoliseen kaveriin. Ihastus on ollut noin 2 viikkoa jo. Olen tuntenut tytön ylä-asteelta asti, ja meillä on joskus ollut säätöä ylä-asteen alussa. Mutta se jäi ja voisin sanoa, ehkä häntä yhdeksi parhaimmista kavereistani. Mutta sitten yhtäkkiä huomasin ihastuneeni häneen, nyt hän pyörii päässäni jatkuvasti. Haluaisin kertoa, mutta on pelko että ystävyytemme päättyisi. Hän on tosin kehunut minua monta kertaa hyvännäköiseksi, kuumaksi ja jne. Mutta en tiedä mitä tuo merkkaa sekä myös kutsunut ainoaksi jätkäksi ketä omistaa oikeasti aivot kenet hän tuntee. Mutta en tiedä merkkaako nuo nyt sitten mitään, heh. Mutta jos viitsitte antaa vinkkejä tähän tilanteeseeni, arvostaisin paljon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette oikeasti hyviä ystäviä niin kyllä se pienen tunnustuksen kestää. Kerro vain mutta valmistaudu myös kieltävään vastaukseen

N19

Vierailija
2/4 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olette oikeasti hyviä ystäviä niin kyllä se pienen tunnustuksen kestää. Kerro vain mutta valmistaudu myös kieltävään vastaukseen

N19

No joo, sitä vähän pelkäänkin. Mutta onhan se kai mahdollista, että vanhatkin tunteet heräsivät, kun tosta on loppu peleissä tosi vaikea ottaa selvää.

M18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jake231 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N19

No joo, sitä vähän pelkäänkin. Mutta onhan se kai mahdollista, että vanhatkin tunteet heräsivät, kun tosta on loppu peleissä tosi vaikea ottaa selvää.

M18

Joo tiedän tunteen... Itse menin tunnustumaan tunteeni yhdelle jätkälle. Ei ollut ihan samat fiilikset mutta ollaan edelleen hyviä ystäviä. Rohkeutta vaan, sua kaduttaa jos joku toinen ehtii ensin :D

N19

Vierailija
4/4 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jake231 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N19

M18

Joo tiedän tunteen... Itse menin tunnustumaan tunteeni yhdelle jätkälle. Ei ollut ihan samat fiilikset mutta ollaan edelleen hyviä ystäviä. Rohkeutta vaan, sua kaduttaa jos joku toinen ehtii ensin :D

N19

Haha no joo, pakko se on kertoa, kun nään hänet seuraavan kerran. Syteen tai saveen. No mutta kiva kuulla, että ystävyyssuhde ei kärsinyt tunnustuksen takia. Itse en edes ymmärrä miksi sen pitäisi kärsiä ihastuksen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän