Nainen: annatkö työttömälle vai onko työttömän pakko valehdella olevansa töissä saadakseen?
Kommentit (26)
Minä en anna muuten kuin rakastuneena parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tänä päivänä työttömäksi voi joutua ihan kuka tahansa, ei se tarkoita, että työtön olisi surkea saamaton luuseri.
Eli vastaukseni on, että en antaisi kenelle tahansa, mutta jos tykkäisin tyypistä olisi ihan sama onko aivokirurgi vai pitkäaikaistyötön.
Täyttä roskaa. Pitkäaikaistyötön voi onnistua, jos on omaisuutta ja on todella hyvännäköinen. Muuten on kuin löisi päätään kiviseinään.
1. Seksi on kahdenkauppa, ei mitään ottamista ja antamista. Kyllä naisetkin saavat seksistä irti nautintoa, jos mies on puoleensavetävä. Mikäli et koe kykeneväsi antamaan itse mitään naiselle vastalahjaksi, et todennäköisesti tule sitä suuria määriä saamaan.
2. Työttömyys ei oo niinkään ongelma vaan mahdollinen passiivisuus elämän suhteen. Jos mies on työtön mutta vaikuttaa muuten olevan ns. elävässä elämässä kiinni ja omaa tyyppiä, voisin kyllä deittailla miestä. En vaan muista koskaan tavanneeni miestä (tai naista), joka ois (pitkäaikais)työtön ja henkisesti hyvässä kunnossa. Työttömyys tai muuten hankala elämäntilanne kun yleensä tahtoo paistaa läpi heikentyneenä itsetuntona, latistuneena olemuksena ja alakuloisena katseena.
Työttömyys ansiosidonnaisella päivärahalla luulisi olevan naiselle ihanteellinen tilanne suhteen alkuun, kun miehellä sitä aikaa että rahaa. Harvemmin tämä yhtälö että on sekä aikaa että rahaa onnistuu muutoin kuin ansiosidonnaisen piirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hitsaaja, mutta kapakassa sydänkirurgi. Aina olen saanut.
Hahhah! Muutamalla kysymyksellä jäät kiinni.
Sydänkirurgit ei ensinnäkään sun räkälöissäsi hillu vonkaamassa, ja heitä on perin vähän.
Googlaamalla asia on tarkistettavissa.
Valheesi paljastuttua pääset hullunkirjoihin.
Sen jälkeen saat tietty yhä. Polvea munille.
Ihan hullu nainen, uhkaa vielä väkivallalla.
Hahhah! Muutamalla kysymyksellä jäät kiinni.
Sydänkirurgit ei ensinnäkään sun räkälöissäsi hillu vonkaamassa, ja heitä on perin vähän.
Googlaamalla asia on tarkistettavissa.
Valheesi paljastuttua pääset hullunkirjoihin.
Sen jälkeen saat tietty yhä. Polvea munille.