Mies jatkoi, vaikka minuun sattui
Olen parikymppinen nainen ja minulla oli yhden yön juttu vähän aikaa sitten. Tunsin yhdynnässä kipua, mutta mies jatkoi reagoimatta siihen, että kerroin kokevani kipua. Olenko johtunut seksuaalisen väkivallan uhriksi, onko teillä kokemuksia vastaavasta? Pitäisikö hakea jotain terapiaa , sillä asia ahdistaa vai olenko vain liian "herkkähipiäinen"?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Juu juu, miten seksi muka voi sattua :DD
No esim. silloin jos ei ole yhtään märkä tai vaikkapa tietyistä sairauksista johtuen.
Tämä on se syy, miksen uskalla harrastaa irtoseksiä. Olen todella pienikokoinen nainen, joten en voisi tehdä yhtään mitään jos mies päättäisikin satuttaa. Ärsyttää myös kahta kauheammin laasalaisten vouhotus että "jokainen nainen saa halutessaan seksiä", kun todellakaan kaikki naiset eivät saa halutessaan turvallista seksiä jossa käytetään kondomia ja myös naisen tarpeet huomioidaan alusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Oletko yksinkertainen? Riippuu asennosta, yhdyntäkulmasta, siitä kuinka nopeasti molemmat liikkuvat, siitä minkä kokoiset värkit ovat, siitä onko kosteutta tarpeeksi jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan niin kuin parikymppinen nainen vuonna 2018 Suomessa ei tietäisi mikä on väärin ja mikä ei.
Varsinkin metoo-ajojahdin aikakautena.
Samaa provoamista näkee viikoittain miesvihapalstalla. Moneen kertaan.
Omalle kohdalle sattuessa voi olla oikeasti vaikeampaa tietää onko tapahtunut väärin vai ei. Monet syyttää itseään tai ajattelee että ei se nyt varmaan niin paha ollu, muille on sattunu pahempaa.
Jos kaksikymppinen suomalainen nainen , maailman etuoikeutetuin ihminen ei tiedä oikeuksiaan ja etuuksiaan vailla mitään vastuita, kannattaa hankkiutua holhouksen tai edunvalvojan alaisuuteen.
Voihkiminen miehen alla ei ole riittävä indikaatio lopettamisella.
Vierailija kirjoitti:
Se selviää sitten kyllä kun olet riittävän vanha aloittamaan seksielämäsi.
No sekin on tietysti ihan yhtä virheellinen väittämä. Monet naiset harrastavat yhden illan juttuja ilman mitään ongelmia. Riski on varmasti aina olemassa, mutta ei se läheskään jokaisen kohdalla toteudu ja tuo mainostamasi kantapään kautta oppiminen jää varsin monilla kokematta.
-Eri