Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi päätellä pariskunnasta jonka asuntoon on ilmainen nettiyhteys, mutta hankkii tietokoneisiin ja puhelimiin omat liittymät?

Vierailija
26.05.2018 |

Niillä on neljä erillistä langatonta laajakaistaliittymää vaikka käyttää nettiä pääsääntöisesti kotona.

Kommentit (10)

1/10 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella sinäkin viitsit päätäsi vaivata. Ainakin meidän talossa on niin hidas (ilmainen) netti, että hankittiin itse oma nopeampi.

Vierailija
2/10 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5697 kirjoitti:

Kaikella sinäkin viitsit päätäsi vaivata. Ainakin meidän talossa on niin hidas (ilmainen) netti, että hankittiin itse oma nopeampi.

Nopeampaa nettiä tarvitsee yleensä lähinnä waretukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua vetää kaapeleita huoneisiin.

Vierailija
4/10 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kuuluu opiskelija-asuntoon ilmainen netti, mahtavat 10 megaa. Perusjutut saa tehtyä, mutta jos esim. katsoo videota niin pitää olla max 480p muuten lagaa aivan kaikki. Jopa perus sivulataukset saattavat kestää useita sekunteja. Onneksi en tällä hetkellä tarvitse nopeampaa, mutta heti kun valmistun ja muutan muualle niin ostan nopeamman netin vaikka perusnetti kuuluisi hintaan.

Vierailija
5/10 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5697 kirjoitti:

Nopeampaa nettiä tarvitsee yleensä lähinnä mediapalveluille ja pelaamiseen.

Waretus jäi vuosituhannen vaihteeseen.

Vierailija
6/10 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kotinettiä ei saa mukaansa, kun lähtee kotoa, siksi joka vehkeessä on omat kortit. Niin.

Vierailija
7/10 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Online-pelaamiseen tarvii erillisen, puhelimiin myös jos niitä käyttää muualla kuin kotona

Vierailija
8/10 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mikä on reititin?

Vierailija
9/10 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mikä on reititin?

Laite, joka otetaan kainaloon, kun puhelimessa ei ole nettiä ja haluaa olla somessa vaikka junassa. Koska jos on se reititin, niin puhelinkin toimii ilman omaa nettiä.

Vierailija
10/10 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä5697 kirjoitti:

Tai vaikka niinkuin meillä; toinen katsoo suoratoistopalvelusta leffaa, ja toinen pelaa verkossa samaan aikaan. Ei tulis mitään jollain tosi hitaalla netillä.