Mitä voi päätellä pariskunnasta jonka asuntoon on ilmainen nettiyhteys, mutta hankkii tietokoneisiin ja puhelimiin omat liittymät?
Niillä on neljä erillistä langatonta laajakaistaliittymää vaikka käyttää nettiä pääsääntöisesti kotona.
Kommentit (10)
Käyttäjä5697 kirjoitti:
Kaikella sinäkin viitsit päätäsi vaivata. Ainakin meidän talossa on niin hidas (ilmainen) netti, että hankittiin itse oma nopeampi.
Nopeampaa nettiä tarvitsee yleensä lähinnä waretukseen.
Minulla kuuluu opiskelija-asuntoon ilmainen netti, mahtavat 10 megaa. Perusjutut saa tehtyä, mutta jos esim. katsoo videota niin pitää olla max 480p muuten lagaa aivan kaikki. Jopa perus sivulataukset saattavat kestää useita sekunteja. Onneksi en tällä hetkellä tarvitse nopeampaa, mutta heti kun valmistun ja muutan muualle niin ostan nopeamman netin vaikka perusnetti kuuluisi hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä5697 kirjoitti:
Kaikella sinäkin viitsit päätäsi vaivata. Ainakin meidän talossa on niin hidas (ilmainen) netti, että hankittiin itse oma nopeampi.
Nopeampaa nettiä tarvitsee yleensä lähinnä mediapalveluille ja pelaamiseen.
Waretus jäi vuosituhannen vaihteeseen.
Sitä kotinettiä ei saa mukaansa, kun lähtee kotoa, siksi joka vehkeessä on omat kortit. Niin.
Online-pelaamiseen tarvii erillisen, puhelimiin myös jos niitä käyttää muualla kuin kotona
Vierailija kirjoitti:
Ei halua vetää kaapeleita huoneisiin.
Tiedätkö mikä on reititin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei halua vetää kaapeleita huoneisiin.
Tiedätkö mikä on reititin?
Laite, joka otetaan kainaloon, kun puhelimessa ei ole nettiä ja haluaa olla somessa vaikka junassa. Koska jos on se reititin, niin puhelinkin toimii ilman omaa nettiä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä5697 kirjoitti:
Tai vaikka niinkuin meillä; toinen katsoo suoratoistopalvelusta leffaa, ja toinen pelaa verkossa samaan aikaan. Ei tulis mitään jollain tosi hitaalla netillä.