Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysin tuntematon ihminen lähetti viestin FB:ssä ja sanoi että hän haluaa yhten minun tutun puhelinnumeron ja voi maksaa siitä

Vierailija
25.05.2018 |

Mistä ihmeestä voi olla kysymys?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että voit välittää hänen numeronsa sille sun tuttavalle maksua vastaan ;)

Vierailija
22/36 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän on Ap:n lähtötilanne. Rahallahan tässäon tietoja jo koko ajan oltu ostamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kaverillesi että sen ja sen niminen tyyppi esitti facessa tällaisen ehdotuksen. Kaverisi voi sitten harkintansa mukaan joko ottaa yhteyttä tai ei. Luvatun palkkion minä unohtaisin, se on yksinkertaisesti naurettavaa. Ainakin minä autan kyllä rehelilsellä asialla olevia ihmisiä, mutta en peri avustani maksua.

Vierailija
24/36 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkion lupaaminen on jo itsessään niin epäilyttävää että jätä tyyppi omaan arvoonsa.

Vierailija
25/36 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"yhten minun tutun"????

Ihan oikeasti, d-kirjain ei ole mikään pelottava vihollinen vaan sitä voi aivan hyvin käyttää.

Pitää olla: " Yhen miun tuttuin"

Vierailija
26/36 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän on Ap:n lähtötilanne. Rahallahan tässäon tietoja jo koko ajan oltu ostamassa.

On ihan eri asia antaako ap kaverinsa numeron tälle kyselijälle vai antaako kyselijän numeron kaverille.

Vierailija
27/36 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti anna numeroa noin epäilyttävässä tilanteessa. :O Tuskin tuttusikaan haluaisi sitä.

Vierailija
28/36 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuttusi pyörii huumeympyröissä, ota raha ja anna tiedot; joku ne kumminkin vuotaa, ja parempi että narkkarit hoitavat asiansa väkivaltaisesti keskenään kuin se, että pitää verovaroin asiaan puuttua.

Jos tuttusi on tavallinen nainen, niin kyseessä on luultavasti vainoaja: älä anna tietoja edes rahasta.

Niin oksettava kommentti. Eli ei kannata edes välittää, jos olet huumeympyröistä. Voin sanoa että siinä voisi joku menettää henkensä ja kehotat antamaan numeron?Joo narkkarihan on vain alempiarvoinen.

Ehkäpä kuitenkin on sekaantumatta muiden asioihin. Hänellähän ei ole edes oikeutta jaella toisen numeroa.

Vierailija
29/36 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro kaverillesi että sen ja sen niminen tyyppi esitti facessa tällaisen ehdotuksen. Kaverisi voi sitten harkintansa mukaan joko ottaa yhteyttä tai ei. Luvatun palkkion minä unohtaisin, se on yksinkertaisesti naurettavaa. Ainakin minä autan kyllä rehelilsellä asialla olevia ihmisiä, mutta en peri avustani maksua.

Mä tarttisin nyt ihan rehellisen suikkarin Ulla taalasmaa tyyliin. Missä nähdään, jätän lompsan kotiin?

Vierailija
30/36 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on kysytty myös yhteystietoja ja kysyjä halusi yllättää kyseisen henkilön. No en antanut tietoja vaan kysyin henkilöltä joka niin haluttiin yllättää kuka tämä ihminen.. Ex mies jolla lähetysmiskiellot jne jne jne.

Vastasin yllättäjälle, että en anna tietoja, niin se haukku mut facebookissa täysin. Kopioin sen haukkumiset ja postasin sen textin sen omalle seinälle.

Vierailija
31/36 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta on kysytty myös yhteystietoja ja kysyjä halusi yllättää kyseisen henkilön. No en antanut tietoja vaan kysyin henkilöltä joka niin haluttiin yllättää kuka tämä ihminen.. Ex mies jolla lähetysmiskiellot jne jne jne.

Vastasin yllättäjälle, että en anna tietoja, niin se haukku mut facebookissa täysin. Kopioin sen haukkumiset ja postasin sen textin sen omalle seinälle.

Rohkea veto sulta, itse en uskaltais vaikka takuulla mieli tekisi. Siinä on riskinsä, jos tyyppi on riittävän sekaisin (mihin lähestymiskielto vähän viittaa) tuosta olisi voinut saada itselleen uskollisen piinaajan. Helpommalla pääsee jos vaan blokkaa tyypin kokonaan.

Vierailija
32/36 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkea veto sulta, itse en uskaltais vaikka takuulla mieli tekisi. Siinä on riskinsä, jos tyyppi on riittävän sekaisin (mihin lähestymiskielto vähän viittaa) tuosta olisi voinut saada itselleen uskollisen piinaajan. Helpommalla pääsee jos vaan blokkaa tyypin kokonaan.

Ne vain yltyy noista blokkauksista.

Vierailija
33/36 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne vain yltyy noista blokkauksista.

Reaktio on aina se mihin vainoaja reagoi. Kun blokkaat, niin viestejä tulee hetken kunnes loppuvat ehkä kokonaan. Saatat olla jopa vaarassa jos erehdyt antamaan huomiota tuollaisille.

Vierailija
34/36 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välität yhteydenottajan tiedot kaverille ja mietit jatkossa paremmin miten estät kaikkien yhteydenotot sinuun.

Vierailija
35/36 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ""kaverisi"" teki ansan, käyttää rahanhimoasi lyömäaseena, jos siihen lankeat.

Vierailija
36/36 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään anna numeroa, vaan ehdottomasti kerrot tutullesi, että tällainen henkilö otti yhteyttä ja sanoi näin.

Ei voi ikinä tietää, millainen sekopää vainoaja siellä toisessa päässä on. Melkoisen pakkomielteinen ainakin on, kun kerran rahaakin tarjoaa!

Mieti, jos antaisit numeron tuollaiselle hyypiölle ja tämä olisikin joku ehdonalaisessa oleva väkivaltarikollinen, jolla lähestymiskielto. Ja sinä olisit se numeron antaja... Siinä voisi numeron antajakin saada melkoisia ongelmia itselleen. Varsinkin, kun olet ottanut sellaiselta rahaakin vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän