Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi paikkakunta - Mistä hankitte kavereita?

Vierailija
25.05.2018 |

Jos muutatte yksin, eikä yhtään kaveria tai tuttua niin mistä te oikein sen sosiaalisen verkoston saatte luotua? Ja entäs sitten, jos ei ole aktiivinen somen käyttäjä, jää varmaan vielä helpommin ulkopuolelle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut aikuisiällä viidellä paikkakunnalla ja ainahan se sosiilisten verkostojen luominen on ottanut aikansa. Opiskelijana oli helpompaa, myöhemmällä iällä vaikeampaa (kun ihmisillä usein jo vakiintuneemmat verkostot, joihin ei ihmisiä niin helposti mahdu. Työkavereidenkin kanssa olen kaverustunut, mutta työkavereiden varaan ei kannata jättäytyä, se kapeuttaa elämää liikaa varsinkin jos on muuttanut uudelle paikkakunnalle työn perässä.  Harrastuksia pitäisin hyvänä tapana löytää samanhenkistä seuraa. Itse olen löytänyt kavereita esim. koiraharrastusyhdistyksestä, melontakurssilta, kansalaisopiston kursseilta jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä ja harrastuksista, mistäs muualta? Menen esim. salille tai leffakerhoon tai koirapuistoon, ja alan jutella ihmisille.

Vierailija
4/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikakn kahvihuoneesta, tupakkapaikalta ja kuntosalilta. Pari kaveria tuli hankittua myös lenkkipolulta ja taloyhtiön pihapiiristä.

Vierailija
5/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liityin VPK ja seurakunnan kanssa lähdin perustamaan yksinhuoltajille tarkoitettua tukiryhmää.

Vierailija
6/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnan vapaaehtoistyö kerää yleensä paljonporukkaa mukaan. Tuplasti enemmän kuin messu sunnuntaina.

Vierailija
7/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeydyn alkoholistiksi ja ujuttaudun paikallisiin AA-seuroihin, joista saa ystävien lisäksi kahvia ja pullaa.

Vierailija
8/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi pub, joka aukeaa aamuisin klo 9. Siellä on arkiaamuina hyvinkin tutustuvaista väkeä, varsinkin jos näytät siltä että sinulla olisi varaa tarjota.

Vierailija
9/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas alapeukuttaja seurakunta ei auttamatta tarkoita uskonnolisesta vakaumuksesta paasaamista. Seurakunta on oivallinen apu ihan tavalliseen toimintaan.

Vierailija
10/10 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas alapeukuttaja seurakunta ei auttamatta tarkoita uskonnolisesta vakaumuksesta paasaamista. Seurakunta on oivallinen apu ihan tavalliseen toimintaan.

Jotkutpa kokevat kaikki uskonnolliset yhteisöt itselleen vieraiksi tai jopa vakaumuksensa vastaisiski. Siihen ei paasaamattomuus auta.