Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset haluaa parisuhteen?

Vierailija
24.05.2018 |

Täältäkin saa lukea joka päivä kuinka ei löydy puolisoa ja tinderdeitin kanssa ei synkannut jne.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on tietämättään läheisriippuvainen

Vierailija
2/17 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsimällä etsitty ja haluamalla haluttu.

Eipä ole aito rakkaussuhde sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät osaa olla yksin

Vierailija
4/17 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä lähinnä surettaa kun ei ole elättäjää

Vierailija
5/17 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on eläin, ja eläimellä on lajityyppinen käyttäytyminen. Ihmisen elämään kuuluu elämänkumppani, niin kuin joillain muillakin eläimillä.

Vierailija
6/17 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen minäkin väkisin hakemista. Itse olen vain ihastunut ja sitten tutustunut ja rakastunut. Eipä kauheasti kokemusta, kun elämän toinen suhde on nyt. Ikinä en voisi mennä sokkotreffeille tai netistä etsiä rakkautta.

7/17 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen, kumppanuus, intiimiys ja asioiden jakaminen ovat haluttuja ja tavoittelemisen arvoisia asioita.

Vierailija
8/17 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mukava kun kotona on joku jonka kanssa on mukava olla. Jakaa vastuu ja pitää hauskaa, seksikin on kivaa. Joku joka on kiinnostunut juuri minusta.

Vierailija
9/17 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun löytää sen oikean, niin:

- Arki on helpompaa jaettuna

- Sisäinen rauha vallitsee

- Kun toinen tukee, sitä uskoo pystyvänsä vaikka mihin

Huonoissa, tai edes keskinkertaisissa suhteissa mikään noista ei päde vaan juttu menee lopulta riitelyksi. Ihmiset ovat harmittavan usein huonoissa suhteissa.

Vierailija
10/17 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kivaa kun on tuttu reikä mitä kairata.

Vierailija
11/17 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on eläin, ja eläimellä on lajityyppinen käyttäytyminen. Ihmisen elämään kuuluu elämänkumppani, niin kuin joillain muillakin eläimillä.

Mutta aika harvoilla eläinlajeilla.

Vierailija
12/17 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etin nykyään siks että kaipa se on normaalia. En haluaisi olla epänormaali ja aina poiketa muista. En tunne ketään toista ikisinkkua lisäkseni. Häpeän yksinäisyyttäni ja kelpaamattomuuttani.

Vierailija
13/17 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta aika harvoilla eläinlajeilla.

Kiitos viisastelusta, muuten kukaan ei varmaankaan olisi tajunnut, mitä tarkoitin.

Vierailija
14/17 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin takia.

Vierailija
15/17 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä etin nykyään siks että kaipa se on normaalia. En haluaisi olla epänormaali ja aina poiketa muista. En tunne ketään toista ikisinkkua lisäkseni. Häpeän yksinäisyyttäni ja kelpaamattomuuttani.

Itse laihdutin 20 kiloa niin alkoi miehet kiinnostua. Ei ole enää tarvinnut kärvistellä yksinäisyydessä

Vierailija
16/17 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian orpo olo mennä moniin tapahtumiin tai ulkoilemaan yksin. Jollain on velvollisuus auttaa, jos on esim. sairas. Voi kettuilla ja olla ilkeä jollekin. Ei ole niin luuseri olo jos on kotona viikonloppu iltana tai kesällä, kun pitäisi muka olla jotenkin elämässä kiinni ja pitää hauskaa. Parisuhteessa se on sen toisen vika, jos ei ole kivaa, eli vähemmän paineita itsellä. Halvempaa jakaa monia kustannuksia ja jää rahaa kaikkeen turhaan hölmöilyyn enemmän.

Vierailija
17/17 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse laihdutin 20 kiloa niin alkoi miehet kiinnostua. Ei ole enää tarvinnut kärvistellä yksinäisyydessä

Mä olin koko elämäni hoikka 26 v asti; ei mitään huomiota miehiltä. Nyt 29-vuotiaana normaalipainoinen; ei edelleenkään huomiota. Mun tapauksessa paino ei siis vaikuta, kyse on naamastani :(