Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko moraaliton ihminen jos teen näin (liittyy hierontaan)

Vierailija
24.05.2018 |

Onko aivan ennenkuulumatonta jos varaa ajan jollekin hyvännäköiselle hierojalle vaan sillä ajatuksella, että pääsee jonkun sellaisen koskettavaksi? Korostan sitä että kyse on ihan tavallisesta hieronnasta ja käyttäydyn siellä ihan asiallisesti eli tämä ajatus ei sille hierojalle tule esiin missään vaiheessa. Ja mistään muusta ei ole kyse kuin lihasten hieronnasta. Mutta onko moraalisesti aivan kestämätön ajatus? :D (olen vain ihminen joka kaipais jonkun puoleensavetävän miehen kosketusta, edes puolen tunnin ajan)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän hieronta ole suurimmalle osalle sekä fyysistä että psyykkistä terveyttä varten. Siitä vaan.

Vierailija
2/13 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Mistä sitä voi tietää mikä motiivi kenelläkin oikeasti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin valikoin huerojan ulkonäön perusteella, ei siinä ole mitään väärää!

Vierailija
4/13 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti toimittu eikä taatusti vahingoita ketään. Iloa sinulle!

Vierailija
5/13 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko aivan ennenkuulumatonta jos varaa ajan jollekin hyvännäköiselle hierojalle vaan sillä ajatuksella, että pääsee jonkun sellaisen koskettavaksi? Korostan sitä että kyse on ihan tavallisesta hieronnasta ja käyttäydyn siellä ihan asiallisesti eli tämä ajatus ei sille hierojalle tule esiin missään vaiheessa. Ja mistään muusta ei ole kyse kuin lihasten hieronnasta. Mutta onko moraalisesti aivan kestämätön ajatus? :D (olen vain ihminen joka kaipais jonkun puoleensavetävän miehen kosketusta, edes puolen tunnin ajan)

Ei ole. Minäkin ramppaan välillä naisurologilla "vaivoistani". Toisinaan pelit kovenee, osaava lääkärin tosin ymmärtää todeta "hyvä, että pelit toimii". Harmi kun joutuu itse runkkaamaan loppuun kuitenkin.

LOL ja HYI.

Vierailija
6/13 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Minäkin ramppaan välillä naisurologilla "vaivoistani". Toisinaan pelit kovenee, osaava lääkärin tosin ymmärtää todeta "hyvä, että pelit toimii". Harmi kun joutuu itse runkkaamaan loppuun kuitenkin.

Yksityisellä puolella lääkärit kyllä laittavat ajanvaraus- ja soittoaikakieltoja tällaisille. Olin opiskeluaikana lääkäriaseman puhelinvaihteessa, joten ihan tuttu käytätnö. Julkiselle puolelle taas ei oteta sellaisia, jotka ramppaavat vain pippeliään esittelemässä. Eli kirjoitus on satua.

Vierailija
7/13 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityisellä puolella lääkärit kyllä laittavat ajanvaraus- ja soittoaikakieltoja tällaisille. Olin opiskeluaikana lääkäriaseman puhelinvaihteessa, joten ihan tuttu käytätnö. Julkiselle puolelle taas ei oteta sellaisia, jotka ramppaavat vain pippeliään esittelemässä. Eli kirjoitus on satua.

Juuri näin. Toi sankari luulee, että lääkärien ja hoitajien pitää kestää kaiken maailman pervoilut. Kannattais varmaan hommata maksullinen niin sais hoidettua hommat ihan loppuun. Miksi tuhlata rahoja lääkärikäynteihin.

Vierailija
8/13 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Toi sankari luulee, että lääkärien ja hoitajien pitää kestää kaiken maailman pervoilut. Kannattais varmaan hommata maksullinen niin sais hoidettua hommat ihan loppuun. Miksi tuhlata rahoja lääkärikäynteihin.

Luulis että maksullinen tulis melkein halvemmaks kuin kyseinen tutkimus yksityisellä...

Vierailija
9/13 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierojana yli 26 v. Hierojilla kuten muillakin on luonnollisesti ihan omat naisihanteet. Eli minullakin käy naisasiakkaita ns esittäytymässä. Lähes aina se menee tän kaavan mukaan: Mullan on niska-hartiaseudulla särkyä, mutta jos jää aikaa niin vois kqatsoa johtuuko se alaselästä tai pakaroista....pointti siinä, että meillä esimerkiksi niska-hartiaseudun hieronta maksaa puolelta tunnilta 37 e, ja kokovartalohieronnat alkaen 78e. Eli lähinnä ärsyttää kun joku yrittää saada minimiajassa maksimaalisen käsittelyn. Tämäntapaisia asiakkaita hieron oikein perusteellisesti juuri  ja ainoastaan vain niska-hartiaseudulta.Ja kehoitan seuraavalla kerralla varamaan kokovatalohierontaan ajan jos haluaa että pakaratkin hierotaan. Olen heetero, mutta kyllä hieron miesten pakarat perusteellisemmin kuin naisten.Toki johtuu että ovat useimmiten aktiiviliikkujia.Mitä nuorempi ja sorjempi naisasiakas niin sitä hienovaraisemman hieronnan saa pöpakara-takareisienb alueelle.

Vierailija
10/13 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hierojana yli 26 v. Hierojilla kuten muillakin on luonnollisesti ihan omat naisihanteet. Eli minullakin käy naisasiakkaita ns esittäytymässä. Lähes aina se menee tän kaavan mukaan: Mullan on niska-hartiaseudulla särkyä, mutta jos jää aikaa niin vois kqatsoa johtuuko se alaselästä tai pakaroista....pointti siinä, että meillä esimerkiksi niska-hartiaseudun hieronta maksaa puolelta tunnilta 37 e, ja kokovartalohieronnat alkaen 78e. Eli lähinnä ärsyttää kun joku yrittää saada minimiajassa maksimaalisen käsittelyn. Tämäntapaisia asiakkaita hieron oikein perusteellisesti juuri  ja ainoastaan vain niska-hartiaseudulta.Ja kehoitan seuraavalla kerralla varamaan kokovatalohierontaan ajan jos haluaa että pakaratkin hierotaan. Olen heetero, mutta kyllä hieron miesten pakarat perusteellisemmin kuin naisten.Toki johtuu että ovat useimmiten aktiiviliikkujia.Mitä nuorempi ja sorjempi naisasiakas niin sitä hienovaraisemman hieronnan saa pöpakara-takareisienb alueelle.

Oi kamala kävin kerran mieshierojalla ja sanoin että selkäjumiin on auttanut pakaran hieronta niin minäköhän pervona se minua piti :D On vain fakta että työssä käytän paljon lähinnä oikeaa pakaraa mikä helposti vinouttaa ja jumittaa koko selkää ja sen hierominen auttaa oikeasti.

Ei siis enää mieshierojalle. Harmi vaan että sain juuri syntymäpäivälahjaksi 3x60min hieronnat miehelle, mutta ostaja kyllä käynyt ja muutenkin kehuttu mutta saa nähdä minkä pervon leiman sieltä sitten saan :D

Vierailija
11/13 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä uskalla mennä mieshierojalle kun en halua että joku tuntematon mies koskee minuun...

Vierailija
12/13 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuot julki ajatuksesi se on ahdistelua, ei ole sopivaa töissä.  Eivät hekään aina ole sitä miltä näyttävät ja harva tuo brändin uskottavasti esille.

Vierailija
13/13 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa outoa! Varmaan kerrot ennen hierontaa, että koska olet nainen hieron vähemmän perusteelisesti pakara-takareisi alueen kuin jos olisit mies? Vai onko tämä hinnoittelussa huomioitu sitten? Ihan älytöntä, koska luulisi nyt että hieroja tietää, että ne selän ongelmat voi johtua alaraajojen jumeista. Lisäksi miksi ei voi lopuksi nopeasti katsoa onko ne pakarat jumissa vai ei ja ehdottaa uuden ajan varaamista jos siinä ajassa ei ehdi. Ihan kun asiakkaan pitäisi nyt tietää kauan menee minkäkin osan hieromiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan