Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten erota?

23.05.2018 |

Hei,

Haluaisin yksinkertaisesti tietää miten pystyn eroamaan. Olen ollut jo kohta vuoden todella onneton. Meillä on 2,5v lapsi, joka on ainoa syy miksi jaksan tätä suhdetta. Nyt vasta paljon jälkeenpäin olen ymmärtänyt kuinka provosoiva mieheni on ollut menojani ja ylipäätänsä elämääni kohtaan. Tavatessamme olin nuori ja sinisilmäinen. Kuvittelin että kaikki tämä on normaalia parisuhdetta. Vaikka minulle oltiin ihan järjettömistä asioista vihaisia ja menoistani tuli aina ongelmia. Nyt sisälläni valtaa kauhea katkeruus, kuinka en tajunnut aikasemmin kaikkea tätä. Tämä kaikki käytös minua kohtaan on saanut paljon kyseenalaistamaan omaa itseäni, joka on johtanut myös masennukseen. Joudun esim usein miettimään onko omat ajatukseni ihan huuhaata. Tällä hetkellä en oikeastaan halua käydä missään ja pelkään puhua esim menoistani miehelleni.. Vaikka asiat ovat menneet parempaan suuntaan alku ajoista niin silti tappeluiden aikana tulee niin outoja argumentteja mieheltä. Välillä mietin, että olisi paljon parempi päästä mahdollisimman kauas kyseisestä ihmisestä.

Mutta ongelma on miten? Tiedän erosta tulee ihan hirveätä. Mies varmasti tekee kaikkensa että kaikesta tulee mahd. hankalaa. Minä kunnioitan miestä joka tapauksessa lapseni isänä, enkä missään tapauksessa halua että lapseni kärsii. En tiedä miten kaikki esim asumisjärjestelyt saadaan järjestettyä. Pelkään myös että lapseni saa kärsiä jos mies yrittää kostaa hänen kautta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla