Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarviin tsemppaamista

N34
23.05.2018 |

Hei kaikille. Olen 34 vuotias lapseton nainen. Ollaan miehen kanssa (lapseton hänkin)yritetty tulla raskaaksi alkuvuodesta lähtien. Ehkäisy jätettiin pois Tammikuussa ja Helmikuussa olikin ekat luomu menkat. Kuukautiset oli säännölliset ja sitä ollut aina. Plussasin edellisviikon lauantaina(menkat oli melkein viikon myöhässä) oltiin molemmat tosi iloisia no nyt kuitenkin kävi niin että aloin vuotaa viime torstaina. Oli ihan kunnon menkat ja menkkamaisia kipuja. Menin päivystykseen. Mitään kipuja ei ollut missään lääkärin painettaessa vatsan seutua ja verikokeet oli kunnossa. Mietityttää vaan kun verestä otettu raskaustestin arvo oli vaan 6,5 eli hyvin alhainen. Mulla ultra 28 päivä ja olen varma vuodon ja tuon alhaisen arvon perusteella että on menny kesken. Edelleen tulee hiukan ruskeaa tuhrua päivällä mutta hyvin vähän. Aamulla,illalla ja yöllä ei lainkaan. Kipuja ei ole. Kertokaa mulle kokemuksia hyvässä ja pahassa. Toivon toki että olen edelleen raskaana mutta huonolta näyttää. Toi 28 pvä on mun eka ultra muutenkin joten pikkasen jännittää kun en yhtään tiedä missä mennään. Kiitos vastanneille jo etukäteen

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla