Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ARRRGGH! Saatiin sitten kaaso(i)sta aikaiseksi riita häitä suunnitellessa

Vierailija
23.05.2018 |

Olemme menossa naimisiin ensi talvena. Kaikki on mennyt ihan mukavasti. Kimpassa olemme olleet jo melkein 14 vuotta. Miten on edes mahdollista, että tällaisesta asiasta on nyt saatu aikaan kolmas maailmansota? En ymmärrä.

Siis asia on se, että tuleva mies kysyi, että ketkä pyydän kaasoikseni. Vastasin, että en ketään, koska en tarvitse kaasoja. No hän tähän, että onhan kaasot oltava. Minä, että miksi? Miehen mukaan kuuluu asiaan. Sanoin, että en halua kaasoja, koska a.) en tarvitse niitä ja b.) haluan että kaikki vieraat voivat vaan nauttia juhlista ilman vastuunkantoa. Ei käy. Kaasot on oltava, ehdottomasti. Ei tule häitä ilman kaasoja. En tiedä, onko mies tosissaan tuossa. Kommunikaatio on tosi katkolla nyt tämän riidan takia.

Tuntuu, etten tunne tuota miestä yhtään. On sitä tottakai tähän taipaleeseen mahdunut jos vaikka mitä erimielisyyksiä, mutta nyt se, että MINÄ en HALUA jotakin hemmetin kaasoja, niin on yhtäkkiä vakava asia? Kysyin jo, että onko tuollaisesta asiasta pillastuminen merkki siitä, että häntä jännittävät häät tai on tullut toisiin ajatuksiin. Ei kuulemma, vaan kaasot pitää olla kun on häät. Mies ei edes tiedä, mitä kaasot tekevät, siis mikä niiden roolin on. Pitää vaan olla koska ne kuuluu olla. ARGGGGGHHH!!!!

Voisiko joku sanoa, että tämä on vain jokin tosi huono vitsi? Nyt on niskojen nakkelua ollut toissapäivästä asti. Tämä on ihan omituista käytöstä. Olen kuullut jo syytöksiä, että en arvosta avioliittoa ja häitä ja tämä on minulle vai jokin pikkujuttu. No tavallaan onkin, en koe avioliiton tai häiden muuttavan mitään.

Sori nyt teille, oli pakko avautua johonkin. Hajoaa pää tähän tilanteeseen. En vaan voi uskoa, että nyt on revitty kaikki auki ja tulevaisuus on katkolla noin mitättömän pikkuasian takia.

Nimimerkillä sulhasestani kuoriutui Bridezilla :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan Markle perusteli kaasottonuutta sillä, ettei halua arvottaa ystäviään. Mielestäni toimivaa, sillä kaasoutta pidetään edelleen ”kunniana”, vaikka monille se on vuoden sivutyö

Tykkään tuosta ajatuksesta. Juuri se käsitys minullakin on, että kaasolla on valtava duuni. En itse haluaisi, että minua pyydettäisiin kaasoksi, koska ei siitä oikeastaan uskaltaisi edes kieltäytyä.

Vierailija
22/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille ISO KIITOS vastauksista. Joudun nyt poistumaan koneen äärestä, selvitän tämän asian tänään illalla miehen kanssa, oli lopputulos mikä tahansa. Sain hyviä ideoita teiltä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tarina pitää seurata loppuun! Ihan kuin ennen omia häitäni, kun ateisti, mutta tavan vuoksi kirkkoon kuuluva sulho vaati kirkkohäät ja ehdottomasti miespapin :D Hänen onnekseen sattui vihkivuoroon mies, en olisi ikimaailmassa, kuuna kullanvalkeana, suostunut siihen, että vihkipappi ois vaihdettu sukupuolen takia!

Miehet on joskus kumman perinteisiä, ei osata perustella, vaan "kun aina on ollut näin".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan