Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät jotkut ihmiset tykkää seksistä?

a
22.05.2018 |

Tätä tulee miettittyä. Itse olen nainen ja hyvin seksuaalinen, vaikea kuvitella että en olisi. Seksi vaan tuntuu fyysisesti ja emotionaalisesti niin hyvältä että voisin harrastaa sitä mielelläni todella useinkin, ja onhan se mitä luontaisin biologinen viettikin. Ymmärrän jos on fyysisiä esteitä tai traumoja tms (tosin sitten kannattaisi ehdottomasti hakea apua niiden käsittelyyn!) mutta muuten vaikea ymmärtää, sukupuolielinten stimulaatio tuntuu pelkästään fyysisestikin niin hyvältä etten käsitä miten joku ei tykkää siitä tuntemuksesta.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tunnu miltään. Ihan sama mitä, miten, missä ja milloin. Lisäksi ahdistaa. Hyi, olla niin lähellä jotakuta. Lisäksi en pysty suurimpaan osaan suorituksista joita naiselta odotetaan.

En koe menettäväni mitään sillä en ikinä haikaile seksin perään.

Vierailija
2/28 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät vain nauti siitä. Tiedän tapauksen että "se ei tunnu vaan miltään". Myös tiedän toisen tapauksen "se on vain likaista ja ällöttävää". Jotkut taas tyydyttävät itsensä mielummin kuin parin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräytäppä pari lasta niin tilanne muuttuu kummasti. Itsekin luulin että nautin tietty loppuikäni. Nyt ei oo tehny mieli kahteen vuoteen. Miehen vuoksi tietty suostun, mutta itsellä ei oo ollu mitään haluja. Kai se kroppa on nyt sitä mieltä että "tehtävä suoritettu" keskity hoitamaan jälkikasvusi.

Vierailija
4/28 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräytäppä pari lasta niin tilanne muuttuu kummasti. Itsekin luulin että nautin tietty loppuikäni. Nyt ei oo tehny mieli kahteen vuoteen. Miehen vuoksi tietty suostun, mutta itsellä ei oo ollu mitään haluja. Kai se kroppa on nyt sitä mieltä että "tehtävä suoritettu" keskity hoitamaan jälkikasvusi.

Minulla sama. Lapsi tuli ja seksihalut lähti. Mieskään ei oikee innosta kun ei halua osallistua lastenkasvatukseen, niin miksi edes hänen mielikseen mitään haluaisin?

Vierailija
5/28 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sattunut lähinnä itsekeskeisiä ja vain omasta nautinnostaan välittäviä kumppaneita, voi oll, !ettei sitä mielihyvää ole kauheasti ollut. Vaikkei nyt mitään varsinaista traumaakaan olisi syntynyt, on vain huonoa seksiä.

Kaikki ja kaikenlainen kosketus ei tunnu hyvältä.

Ja jos ihmisen perustarpeet ovat tyydyttämättä, ei mistään muusta, seksistäkään, pysty nauttimaan. Täytyy olla rukaa, suojaa, lämmintä ja unta, ja mieluusti jonkinasteinen luottamussiihen, että niitä on humenna ja ylihuomennakon. Biologia estää tekemästä lapsia huonoihin oloihin (katsokaa vaikka nälkävuosia ja lamoja: syntyvyys alenee aina) ja seksihalujen vähentyminen on osa tätä prosessia.

Vierailija
6/28 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikseivät kaikki ihmiset ole samanlaisia kuin minä?"

Vierailija
7/28 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Minulla on kolme lasta ja pidän seksistä! Kannattaa jättää hormonaalinen ehkäisy kokonaan pois, niin jo alkaa haluttamaan taas.

Luulen, että hormonaalinen ehkäisy on yksi hyvin iso asia, se vei minultakin halut miinukselle aikoinaan. Kun sen sain pois steriloinnin myötä, niin halut tulivat parissa viikossa ja sillä ihanalla tiellä ollaan vieläkin. Myös se, että nainen ei tykkää itsestään, on yksi asia. Jos ei tykkää ja arvosta itseään ja kroppaansa, niin huonohan se on seksiin täysillä mukaan mennä.

Vierailija
8/28 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, haluaisitko nauttia seksistä kanssani? M19

Vierailija
9/28 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole seksihaluja, niin ei ole. Seksuaaliseen haluun vaikuttaa mm. testosteroni. Kehosi on päättänyt sinunkin puolestasi, haluatko seksiä vai et.

Vierailija
10/28 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama. Lapsi tuli ja seksihalut lähti. Mieskään ei oikee innosta kun ei halua osallistua lastenkasvatukseen, niin miksi edes hänen mielikseen mitään haluaisin?

Kylläpä teillä onkin antaa lapselle todella kurjat lähtökohdat hänen tulevaan parisuhteeseensa. Todella vastuutonta toimintaa vanhemmilta.

Vierailija
11/28 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikasvatus, uskonto ja/tai huono tai huonoja partnereita.

Molempien kuuluu nauttia seksissä - ei vain sen toisen osapuolen.

Vierailija
12/28 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kyllästyttää ja ällöttää tämä nykyajan vapaamielisyys, jos menee jonkun sinkun sänkyyn niin voi olettaa siellä olleen kymmeniä muita ensin. Ei tunnu erityiseltä.

Vierailija
13/28 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on sattunut lähinnä itsekeskeisiä ja vain omasta nautinnostaan välittäviä kumppaneita, voi oll, !ettei sitä mielihyvää ole kauheasti ollut. Vaikkei nyt mitään varsinaista traumaakaan olisi syntynyt, on vain huonoa seksiä.

Kaikki ja kaikenlainen kosketus ei tunnu hyvältä.

Ja jos ihmisen perustarpeet ovat tyydyttämättä, ei mistään muusta, seksistäkään, pysty nauttimaan. Täytyy olla rukaa, suojaa, lämmintä ja unta, ja mieluusti jonkinasteinen luottamussiihen, että niitä on humenna ja ylihuomennakon. Biologia estää tekemästä lapsia huonoihin oloihin (katsokaa vaikka nälkävuosia ja lamoja: syntyvyys alenee aina) ja seksihalujen vähentyminen on osa tätä prosessia.

Biologia ei valitettavasti estä tekemästä lapsia huonoihin oloihin. Kehitysmaissahan se väestö lisääntyy räjähdysmäisesti.

Vierailija
14/28 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, haluaisitko nauttia seksistä kanssani? M19

Kuinkas monen vuoden kokemus sinulla on naisten tyydyttämisestä? Ei sitä hommaa tehdä ihan vain nuoruuden innolla, vaan haluan mielummin kokemuksen tuomaa osaamista.

Vierailija
15/28 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä jokainen haluta mitä haluaa tai olla haluamatta. Mitä se sulle kuuluu, vaikka kukaan muu ei haluais seksiä

Vierailija
16/28 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kukaan muu ei haluaisi niin ap jäis ilman. Onneksi meitä sinkkuja on joita pa...ttaa usein, jopa useamman kerran päivässä. Löytäisinpä ap:n jostain niin nus...taisiin oikeen kunnolla ja monesti.

Vierailija
17/28 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oo tutustunu ns hyviin kumppaneohin, vaan jtn tyytavannujtn viimisimpanahdistelevii nii se halujenkarkottaj karkottaja :)

Vierailija
18/28 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylyjä vastauksia ap:lle. Itse ymmärsin että ap on vain utelias, ei tuomitseva. Sanotaan nyt ensin, et ymmärrän, että jos on huono parisuhde, ei seksiä halua. Moni muukin asia vaikuttaa, stressi, e-pillerit, masennus, jne. Ihminen on sellainen paketti, että kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Vastaan nyt vain itseni puolesta. Olen 37-vuotias, erittäin seksuaalinen nainen. Toki minullakin on välillä ollut kausia, että seksi ei ole kiinnostanut, mutta ne ovat liittyneet elämäntilanteisiin, masennukseen yms. Nyt kun elämä on mallillaan, voisin harrastaa seksiä päivittäin. Kumppania minulla ei ole, mutta masturboin monta kertaa viikossa. Olen aina nauttinut seksistä hyvin paljon. Minulla on aina ollut vain hyviä seksikumppaneita, joiden kanssa on ollut sellaista tajunnanräjäyttävää seksiä. Toki huonojakin on ollut, mutta niiden kanssa se on jäänyt yhteen kertaan. Osaan olla sängyssä "itsekäs", ja vaadin myös itselleni nautintoa. Toki annan sitä miehellekin. Olen hyvin kokeilunhaluinen. Fantasioin joskus hyvinkin pervoista asioista. Olen kokeillut kaikki "perusjutut", kuten esim. seksi kahden miehen kanssa, ja seksi pariskunnan kanssa.

Tällä hetkellä olen sinkku, enkä koe tarvetta edes seksisuhteelle. Masturboin, kunnes löydän hyvän parisuhteen. Kaverimiesten kanssa olen vähän jutellut kokemuksistani ja ajatuksistani, ja he pitävät minua jostain syystä hyvin seksikkäänä. En sano olevani täydellinen tai kaunis, mutta minä pidän itseäni hyvin seksikkäänä ja kauniina ja jo pelkästään oman vartaloni näkeminen peilistä saa minut kiihottumaan. Siksi tykkäänkin masturboida peilin edessä.

Luultavasti minut tuomitaan tälläkin kirjoituksellani provoksi. Mutta sitä en ole, olen vain hyvä itsetuntoinen ja itseäni arvostava ja seksiä rakastava nainen.

Vierailija
19/28 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/28 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tylyjä vastauksia ap:lle. Itse ymmärsin että ap on vain utelias, ei tuomitseva. Sanotaan nyt ensin, et ymmärrän, että jos on huono parisuhde, ei seksiä halua. Moni muukin asia vaikuttaa, stressi, e-pillerit, masennus, jne. Ihminen on sellainen paketti, että kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Vastaan nyt vain itseni puolesta. Olen 37-vuotias, erittäin seksuaalinen nainen. Toki minullakin on välillä ollut kausia, että seksi ei ole kiinnostanut, mutta ne ovat liittyneet elämäntilanteisiin, masennukseen yms. Nyt kun elämä on mallillaan, voisin harrastaa seksiä päivittäin. Kumppania minulla ei ole, mutta masturboin monta kertaa viikossa. Olen aina nauttinut seksistä hyvin paljon. Minulla on aina ollut vain hyviä seksikumppaneita, joiden kanssa on ollut sellaista tajunnanräjäyttävää seksiä. Toki huonojakin on ollut, mutta niiden kanssa se on jäänyt yhteen kertaan. Osaan olla sängyssä "itsekäs", ja vaadin myös itselleni nautintoa. Toki annan sitä miehellekin. Olen hyvin kokeilunhaluinen. Fantasioin joskus hyvinkin pervoista asioista. Olen kokeillut kaikki "perusjutut", kuten esim. seksi kahden miehen kanssa, ja seksi pariskunnan kanssa.

Tällä hetkellä olen sinkku, enkä koe tarvetta edes seksisuhteelle. Masturboin, kunnes löydän hyvän parisuhteen. Kaverimiesten kanssa olen vähän jutellut kokemuksistani ja ajatuksistani, ja he pitävät minua jostain syystä hyvin seksikkäänä. En sano olevani täydellinen tai kaunis, mutta minä pidän itseäni hyvin seksikkäänä ja kauniina ja jo pelkästään oman vartaloni näkeminen peilistä saa minut kiihottumaan. Siksi tykkäänkin masturboida peilin edessä.

Luultavasti minut tuomitaan tälläkin kirjoituksellani provoksi. Mutta sitä en ole, olen vain hyvä itsetuntoinen ja itseäni arvostava ja seksiä rakastava nainen.

Ihana teksti! Tällaista on kiva kuulla naisten suusta.

t. toinen seksuaalinen nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi