Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia?

Vierailija
22.05.2018 |

Lähdin tässä yhtenä iltana kaverini kanssa lenkille ja tapasimme puiston penkillä ihmisen jonka kanssa olikin paljon jutusteltavaa, ihan tuntematon ennestään, mutta jäin niin sanotusti suustani kiinni.
Kaverini kyllästyi puolen tunnin päästä, ei halunnut itse osallistua keskusteluun vaan suuttui tulisesti minulle kun halusin vielä jäädä, eikä ole sen koommin yhteyttä ottanut. Aikaa kulunut jo 3 viikkoa.
Pitäisikö minun nyt pyytää tuota anteeksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Urpo kaveri sulla.

Vierailija
2/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmeen viikkoon et ole ollut yhteyksissä? Miksi et?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kerroinhan että hän suuttui minulle tulisesti, kun jäin tuon toisen ihmisen kanssa vielä juttelemaan.

Vierailija
4/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kerroinhan että hän suuttui minulle tulisesti, kun jäin tuon toisen ihmisen kanssa vielä juttelemaan.

Kerroit kyllä, kerroit myös ettei hän sen jälkeen ole ottanut yhteyttä, mutta minä kysyinkin miksi sinä et ole ottanut yhteyttä. Mutta anna olla.

Vierailija
5/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä muunsukupuolinen?

Vierailija
6/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri siis odottii paikoillaan turhaan puoli tuntia? Ei ihme että ärsytti, mutta ethän sä voinut tietää, että siinä tulisi kestämään niin kauan.

Vierailija
7/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri siis odottii paikoillaan turhaan puoli tuntia? Ei ihme että ärsytti, mutta ethän sä voinut tietää, että siinä tulisi kestämään niin kauan.

Kaverin lähdettyä kestikin sitten vielä 2 ja puol tuntia lisää, mikäs siinä oli kauniina kesäiltana rupatella kun kemiat kohtas.

Tässä vaan harmittaa tuo kaverini joka ei halunnut osallistua vaan suuttui ja häippäs.

Naisia ollan kaikki.

Vierailija
8/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin lähdettyä kestikin sitten vielä 2 ja puol tuntia lisää, mikäs siinä oli kauniina kesäiltana rupatella kun kemiat kohtas.

Tässä vaan harmittaa tuo kaverini joka ei halunnut osallistua vaan suuttui ja häippäs.

Naisia ollan kaikki.

Tykkäätkö nuolla mattoa?

Vierailija
9/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia ollan kaikki.

Tykkäätkö nuolla mattoa?

Mitähän tuo tarkoittaa? Jotain ilkeää kai. Miksi?

Vierailija
10/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerin trollaus pitkiin aikoihin

Vierailija
11/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia ollan kaikki.

Tykkäätkö nuolla mattoa?

Mitähän tuo tarkoittaa? Jotain ilkeää kai. Miksi?

Ei se mitään ilkeää tarkoita, vaan että tykkäätkö nuolla pillua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi