Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitää yrittää näyttää mahdollisimman hyvältä?

Vierailija
22.05.2018 |

Ok, tyhmä otsikko, mutta en nyt keksinyt parempaakaan. Tässä varsinainen asia: joskus aiemmin tänne saattoi postata omia kuviaan ilman, että avaukset poistettiin. Laitoin kerran tänne kuvan vartalostani alusvaatteissa, ja muutama kommentoija kommentoi (jonkun reaktiota olisi voinut jopa kuvailla vaahtoamiseksi), miten mun olisi pitänyt kuvaa varten pukeutua kivoihin alusvaatteisiin, tai vaikka urheilutoppiin ja -shortseihin. Mä nyt vain satuin nappaamaan sen kuvan, kun tulin suihkusta, ja mulla oli päällä jotkut virttyneet alkkarit ja imetysliivit. Yritin saada jonkinlaista vastausta siihen, miksi mun olisi pitänyt yrittää näyttää kuvaa varten jotenkin mahdollisimman hyvältä (kun tarkoituksenani oli vain ottaa realistinen kuva vartalostani), mutta en oikein saanut vastausta. Se on jäänyt mietityttämään. Osaako joku selittää asian?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset ja pahansuovat naiset haluavat aina päästä moittimaan sitä, jota kohtaan tuntevat alemmuutta.

Vierailija
2/26 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset ja pahansuovat naiset haluavat aina päästä moittimaan sitä, jota kohtaan tuntevat alemmuutta.

Tuskinpa tässä oli nyt kuitenkaan siitä kyse. En myöskään jaksaisi tuota naisvalitusta, kiitos.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen laittaa kuviaan tänne tai someen ylipäätä? No juuri sellanen, jolle ulkonäkö on kaiken a ja o. ja haluaa kehuja. Yleensä nuori ja epävarma.

Minä olen ns.ruma, eikä ulkonäkö ole tärkeä asia, ei tulisi mieleenkään laittaa kuvia nettiin.

Tämä keho on silti erittäin rakas minulle, ja ainoa mitä siltä toivon, että olisi terve ja pysyisi toimintakunnossa edes tämän mitä nyt. Kaikenlaista vikaa ja vaivoja jo löytyy tässä iässä, kun ei elintavat ole olleet koko aikuiselämän aikana kovin häävit.

Vierailija
4/26 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa tässä oli nyt kuitenkaan siitä kyse. En myöskään jaksaisi tuota naisvalitusta, kiitos.

Ap

Pelkäät nyt, että ne kateelliset ja pahansuovat tulevat jälleen ilkeilemään sinulle ja välttääksesi sen yrität osoittaa heille olevasi heidän puolellaan. Älä alennu tuohon.

Vierailija
5/26 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pelkäät nyt, että ne kateelliset ja pahansuovat tulevat jälleen ilkeilemään sinulle ja välttääksesi sen yrität osoittaa heille olevasi heidän puolellaan. Älä alennu tuohon.

Mikähän sen kateuden ja pahansuopuuden olisi mielestäsi voinut aiheuttaa?

Ap

Vierailija
6/26 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, miten niin yrittää??

Vierailija
7/26 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen ihminen laittaa kuviaan tänne tai someen ylipäätä? No juuri sellanen, jolle ulkonäkö on kaiken a ja o. ja haluaa kehuja. Yleensä nuori ja epävarma.

Minä olen ns.ruma, eikä ulkonäkö ole tärkeä asia, ei tulisi mieleenkään laittaa kuvia nettiin.

Tämä keho on silti erittäin rakas minulle, ja ainoa mitä siltä toivon, että olisi terve ja pysyisi toimintakunnossa edes tämän mitä nyt. Kaikenlaista vikaa ja vaivoja jo löytyy tässä iässä, kun ei elintavat ole olleet koko aikuiselämän aikana kovin häävit.

Olipa siinä tulkinta. Eikö mielestäsi ole hieman mustavalkoista ajatella, että jos joku toimii eri tavalla kuin sinä, hänen täytyy olla juuri sellainen ihminen kuin sinä kuvittelet? Musta ei kyllä edes erittäin vapaalla assosiaatiolla saa ihmistä, joka olisi kovin ulkonäkökeskeinen, nuori tai epävarma.

Ap

Vierailija
8/26 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota, miten niin yrittää??

Vastasit ehkä pelkkään otsikkoon? Lue avauksessa oleva viesti, jutellaan sitten.

Ap

Vierailija
9/26 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Keksin heti kaksikin hyvää syytä: joko he kadehtivat ulkonäköäsi tai sitten ihan vain itsevarmuuttasi, kun uskallat postata tänne kuvan itsestäsi arvosteltavaksi.

Vierailija
10/26 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Keksin heti kaksikin hyvää syytä: joko he kadehtivat ulkonäköäsi tai sitten ihan vain itsevarmuuttasi, kun uskallat postata tänne kuvan itsestäsi arvosteltavaksi.

Ulkonäköni ei ole mitenkään kadehdittava, olen ihan tavismuija (kuva oli otettu vuoden sisällä synnytyksestä, joten jokainen voi miettiä, miten hehkeä siinä olin). Laitoin kuvani tänne ihan anonyyminä ilman kasvoja, joten eipä siinä mitään erityisen rohkeaa ollut.

Ap

Vierailija
11/26 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Oisko rikka myös omassa silmässä. Naiset(kin) tuntevat empatiaa toisiaan kohtaan. Vähän ... pahansuopaa kantaa tuollaisia ennakkoluuloja. Kauneus ei ole synti. Ap:n itsetuntoahan tuossa yritettiin boostata.

Vaikka tosin.. sekin voi joskus palstaan vaikuttaa.. että joskus ihmiset saattavat olla ajattelemattomia ..

Vierailija
12/26 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi esittelet itseäsi virttyneissä alkkareissa muille?

Vierailija
13/26 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse.

En yritä.

En myöskään postaa vartalostani kuvia nettiin.muiden arvosteltavaksi. Miksi ihmeessä teit niin?

Vierailija
14/26 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi esittelet itseäsi virttyneissä alkkareissa muille?

Miksi esität minulle kysymyksen virttyneistä alkkareista? Varmasti ihan huviksesi. Ei minullakaan mitään sen kummempaa motiivia ollut postata kuvaa tänne. Itse asiassa olen joskus postannut kasvokuvankin.

Ap

Vierailija
15/26 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinäpä oikein mutkat suoriksi! Vaikutat itse epävarmalta, kun koet tarvetta nimitellä itseäsi. Minusta ap ei vaikuta taas ollenkaan.

Vierailija
16/26 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse.

En yritä.

En myöskään postaa vartalostani kuvia nettiin.muiden arvosteltavaksi. Miksi ihmeessä teit niin?

Pitääkö sille olla joku erityinen syy?

Ap

Vierailija
17/26 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Varsinaiseen kysymykseen vastausta! 

Vierailija
18/26 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa siinä tulkinta. Eikö mielestäsi ole hieman mustavalkoista ajatella, että jos joku toimii eri tavalla kuin sinä, hänen täytyy olla juuri sellainen ihminen kuin sinä kuvittelet? Musta ei kyllä edes erittäin vapaalla assosiaatiolla saa ihmistä, joka olisi kovin ulkonäkökeskeinen, nuori tai epävarma.

Ap

Huomionkipeä ainakin olet, jos laitat oamkuvan tällaselle palstalle. Ei kovin fiksua.

Vierailija
19/26 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Huomionkipeä ainakin olet, jos laitat oamkuvan tällaselle palstalle. Ei kovin fiksua.

Selvä. Kerro vielä, miksei ole kovin fiksua. Ja jos sinulla on joku mielipide varsinaiseen kysymykseen, esitä toki sekin.

Ap

Vierailija
20/26 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole varmaankaan nähnyt ko. keskustelua, enkä tiedä mikä tarkoitus kuvasi julkaisemilla oli.

Jos näytit kuvassa hyvältä, ehkä ihmiset halusivat etsiä vikoja lievittääkseen kateuttaan ja varmistellakseen, ettet pitäisi itseäsi muita parempana.

Jos taas et näyttänyt siinä hyvältä, ehkä ihmiset ajattelivat, että pyrkimyksesi on näyttää hyvältä ja he yrittivät antaa vinkkejä siihen asiaan, johon luulivat sinun haluavankin niitä. Oliko kyseessä sellainen keskustelu, jossa ihmiset saattaisivat olettaa, että kaipaat ulkonäöstäsi arvosteluita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä