Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minne voi mennä tässä kunnossa töihin?

Vierailija
22.05.2018 |

pitkäaikas mt-ongelmainen nuori aikuinen, jolla ei ole koulutusta muuta kuin kesken oleva lukio. Ei kykene kovaan rasitukseen aliravitun tilansa takia koska syömishäiriö, hyvä kun jaksaa edes omaa kropan painoaan kantaa. Ei pysty kassahommiin kun ei pysty laskemaan rahaa kun ei pää toimi niin nopeasti kuin pitäisi. Pystyy suljetuissa ympäristöissä toimimaan ihmisten kanssa jonkin verran kunhan kontakti ei kestä kauaa.

vaikea masennus, ahdistuneisuushäiriö, syömishäiriö tausta

voiko tässä tehdä mitään töitä tai saako tässä kunnossa edes töitä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae työkyvyttömyyseläkettä.

Vierailija
2/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae työkyvyttömyyseläkettä.

olen ollut sillä pari vuotta ja tuli hylätty 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulosta työkykyiseltä, jos ei jaksa päätään pystyssä pitää. Kuntouta itsesi ensin terveeksi ja katsot sitten uudestaan. Älä hötkyile työhön menon kanssa tuossa jamassa, menet vain pahempaan kuntoon.

Vierailija
4/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kuulosta työkykyiseltä, jos ei jaksa päätään pystyssä pitää. Kuntouta itsesi ensin terveeksi ja katsot sitten uudestaan. Älä hötkyile työhön menon kanssa tuossa jamassa, menet vain pahempaan kuntoon.

ja rahaa maagisesti vaan tulee jostain? kuten sanoin mulle tuli hylätty päätös... vanhemmat ei auta ja ei niitä kiinnosta joten olen omillani. 

Vierailija
5/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan ainakin maagisesti rahaa Kelalta kun olen työtön, ehkä sinäkin?

Vierailija
6/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojaksi?

Vierailija
7/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aikalailla samassa kunnossa kuin sinä ja jo 10 vuotta olen tehnyt tekstinkäsittelijän työtä. Ei tarvitse puhua muille, ei sisällä asiakaspalvelua, helppoa ja rentoa työtä. Palkka tosin surkea.

Vierailija
8/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aikalailla samassa kunnossa kuin sinä ja jo 10 vuotta olen tehnyt tekstinkäsittelijän työtä. Ei tarvitse puhua muille, ei sisällä asiakaspalvelua, helppoa ja rentoa työtä. Palkka tosin surkea.

tarviiko koulutuksen?

Vierailija
9/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoojaksi?

tästä tykkäisin muuten mutta fyysinen kunto ei kestä.. käveleminenkin vaikeaa

Vierailija
10/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä lääkäriltä lähetettä sairaalaan kuntoutustutkimukseen. Siellä kartoitetaan tilannetta, apukeinoja, kuntoja, sosiaalisen tuen mahdollisuuksia, työpolkuvaihtoehtoja, koulutusmahdollisuuksia jne.

Vierailija
11/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka esim. arkistonhoitaja? Olisiko vaikka Väestörekisterissä (tai mikä lieneekään sekin nykyään) töitä?

Vierailija
12/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulosta kovin työkykyiseltä mutta aloita sillä että ilmoittaudut työttömäksi työnhakijaksi ja sitten kun pääset te-toimiston virkailijan kanssa juttusille niin kerrot tilanteesi ja pyydät että sitä voitaisiin kartoittaa yhteisessä tapaamisessa te-toimiston, sosiaalitoimen ja terveydenhuollon kanssa. 

Vierailija
13/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle työkkärissä ehdotettiin suoraan että hakisin saikkua sen sijaan että työttömyystukia, kun oli vähän epäselvä tilanne oman terveyden kanssa. Mutta siis onko ap hakenut edes tavallista työttömyystukea?

Vierailija
14/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee dokaamaan steissille ja heiluun sinne tai hyppää järvee

Vierailija
15/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija