Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisin asia, minkä halusit lapsena (tai mitä joku tuntemasi lapsi on halunnut yms.)

Vierailija
22.05.2018 |

Lapsethan saavat aina outoja päähänpistoja, muistatko omasta lapsuudestasi että halusit jotain outoa? Tai mitä oma lapsesi tai joku tuntemasi lapsi on halunnut?

Itse halusin joskus ala-asteikäisenä kopiokoneen. Joskus harvoin koulussa sitä pääsi käyttämään ja kirjastossakin sellainen oli. Minusta se oli aivan mahtava laite ja olisin halunnut sellaisen itsellenikin. Tätä kesti vuosia ja haaveilin, että aikuisena sitten ostan itselleni kopiokoneen. Kaikista parasta on, että tajusin itsekin etten sillä mitään tee, koska todella harvoin tuli kopioitua mitään. Mutta sellaisen olisin halunnut. :D

Kertokaa lisää!

Kommentit (1192)

Vierailija
961/1192 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisiin Toni Niemisen kanssa.

Vielä tuokin toive voi toteutua. Pidetään peukkuja pystyssä. Tosin pitkää liittoa en voi luvata.

Vierailija
962/1192 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota noin, katselin lapsena Aladdin-sarjaa ja siinä oli se kreikkalainen pahiskeksijä Mechanicles, niin olisin halunnut sen robottikoppakuoriaisen. 😂 En tiedä muistaako kukaan tuota hahmoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1192 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kouluikäisenä meillä vieraili kesäisin serkkuni jolla oli silmälasit.

Minun kävi niin kateeksi niitä. Olisin halunut silmälasit.

Vierailija
964/1192 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 80-luvulla ala-asteikäisenä haaveilin pussihousuista. Semmosista mitkä on kapeat sääristä ja pussit reisien kohdalta. Jäi haaveeksi. 

N41

Vierailija
965/1192 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin syylän sormeeni. Naapurin tytöllä oli. Heillä oli yksi kukka ja hän sanoi, että sitä kun koskee niin tulee syylä. Minä sitten koskettelin sitä kukkaa ja ihme ja kumma, jonkin ajan kuluttua ilmestyi syylä sormeeni.

Vierailija
966/1192 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsenlapsi, poika, halusi 5-vuotiaana kiikaritähtäimen ja reppuruiskun synttärilahjaksi,

Vierailija
967/1192 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitin pitkään koulun uimatunneilla etten osaa uida. Silloin sai olla lastenaltaassa eikä tarvinnut mennä sinne "aikuisten" puolelle uimaan radalle.

Nykysin käyn uimassa ihan vapaaehtoisesti. 😄

Vierailija
968/1192 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin penskana olla kovasti yrittäjä. Suunnittelin ala-asteikäisenä huvipuiston toteutettavaksi mummolan pihalle ja myisin sinne lippuja. Juu, ihan hyvin siihen pienelle ruohopläntille olisikin mahtunut laitteita.... Toinen vastaava visio oli vesipuiston, ratsastuskoulun ja pitserian toteuttaminen samaiselle tontille. Kävi mielessä myös että pellolle olisi saanut kivasti leikkimökin näköisiä vuokramökkejä ja siihen niiden keskelle lampi, oispa ollu ihanaa majoittumista rapistuneen ulkovaraston takana. Noh, mitään näistä ei tullu mut oli mulla kioski siel, jossa istuin monta tuntia päivässä kesäkuumalla vartomassa asiakkaita. Ei niitä näkyny siellä syrjäkylällä varmaan ikinä, mutta ihailtavan sitkeä olin tästä karusta faktasta huolimatta xD

Vierailija
969/1192 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin 10-vuotiaana synttärilahjaksi kannullisen vaniljakastiketta. Toiveeni myös täytettiin.

Vierailija
970/1192 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuon ei pitäisi olla vaikeaa. Toivottavasti sulla on etukäteen jo monta lasta, niin mahikset senkus lisääntyy.

Vierailija
971/1192 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin saada selkääni :D Vanhempani eivät koskaan kurittaneet minua ja veljeäni ruumiillisesti, mistä toki nyt myöhemmin olen kiitollinen.

Päiväkodissa olin joskus joutunut puhutteluun ja kun hoitaja oli kysynyt, mitä minun kanssani oikein pitäisi tehdä, olin kuulemma vastannut "Voisit antaa mulle selkään" 🙈 Ei hajuakaan mikä ihmeen vimma tuo oli, nyt aikuisena minulla ei sitä enää ole.

Vierailija
972/1192 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin kulhollisen pelkkää kakkutaikinaa. Kaverini kerran sai, ja olin hirveän kateellinen.

Olisin halunnut myös lemmikkioravan, mutta pihamme oravista ei oikein ollut kesytettäviksi.

Vierailija
973/1192 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin syövän tai muun vaikean sairauden, jotta saisin vanhemmiltani viimeinkin huomiota. Ei tullut sairautta eikä huomiotakaan.

Vierailija
974/1192 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin, että tulisi sähkökatko. Joskus oli ollut ja se oli mukavaa kun aikuiset eivät katselleet TV:tä vaan istuttiin kynttilänvalossa olohuoneessa ja juteltiin. Mitään hätää ei ollut, aikuiset rauhoittelivat enkä edes pelännytkään. Isä aikoi laittaa takkaan tulen jos sähkökatko jatkuisi.

Ehkä tuo kertoo siitä että lapsi haluaa joskus vähän huomiota :)

Vierailija
975/1192 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vääntää pippelin solmuun, kun näin jostain setien lehdestä Masai heimolaisen kuvan joka niin oli tehnyt. Temppu jäi askarruttamaan Ja lopulta sen teinkin. Kukaan kavereista ei moiseen onnistunut ja myöhemmin selvisi miksi.

Vierailija
976/1192 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin avaruusmatkailijaksi taivaltamaan pitkiä galaksien välisiä matkoja yksin.

Haluan vieläkin vaikka se olisi ihan järjetöntä.

Vierailija
977/1192 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

bokserit kirjoitti:

Halusin vääntää pippelin solmuun, kun näin jostain setien lehdestä Masai heimolaisen kuvan joka niin oli tehnyt. Temppu jäi askarruttamaan Ja lopulta sen teinkin. Kukaan kavereista ei moiseen onnistunut ja myöhemmin selvisi miksi.

Miksi ?

Vierailija
978/1192 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieletön juttu seiskaan.

13 vuotiaana päätin haluan Tonin vaimoksi.

Nyt, 25 v myöhemmin toiveeni toteutui.

Eiköhän se Toni taas oo sinkku. Ota yhteyttä !

Vierailija
979/1192 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut pitkän etunimen, josta olisi voinut sitten lyhentää lempinimen. Siskollani ja parhaalla ystävälläni oli molemmilla pitkä nimi ja heitä kutsuttiin aina lempinimillä, minun nimessäni on neljä kirjainta eikä lempinimeä ollut koskaan. Luulin että lempinimen on aina oltava lyhyempi kuin oikea nimi :D

Vierailija
980/1192 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä fanitin lapsena kovasti Rölli-peikkoa ja halusin muuttaa kesäksi metsään. Ajattelin, että eläisin siellä kesän rakantamassani majassa, söisin marjoja, sieniä ja muuta syötävää mitä metsästä löytyy ja talvella menisin takaisin kotiin palatakseni taas keväällä metsään. Kuvittelin tosissani, että metsässä löytyisi helposti vaikka mitä ruokaa vaikka marjoja ja sieniä alkaa kasvamaan vasta syksymmällä enkä minä edes tuntenut kovin hyvin sieniä saati tuntenut varmasti että mikä olisi syötävä sieni ja mikä taas ei. Enkä minä edes tykännyt sienistä silloinkaan kuten en vieläkään. M40v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme