Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä se mieskin näköjään oppii pesukonetta käyttämään. ;-D

Vierailija
22.05.2018 |

Mies on jättänyt likaisia vaatteitaan sinne tänne ja loppujen lopuksi vaan rutannut ne kaappiinsa yhteen myttyyn.

Mä en oo pessy kuin ne pyykit mitkä on ollu likapyykissä ja näin selvästi likaisia.

Nyt mies on ruvennut huomaamaan että hups, eihän mulla oo puhtaita vaatteita ja mun pikaisella opastuksella opetteli pesukoneen käytön ja nyt on jo useamman kerran pessyt itse pyykkinsä.

Kärsivällisyyttä tässä näköjään vaan vaadittiin. 😁👍🏼

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö tuossa olla jotain ihmeellistä, että aikuinen ihminen pesee omia vaatteitaan? Hyvin miehet sinkkunakin pärjää vuosikausia ilman mitään ongelmia. Onnistuu ruoanlaitto ja pyykinpesu vallan mainiosti.

Vierailija
2/6 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas saa enää käyttää pesukonetta koska yksi pienen pieni punainen sukka oli värjänyt aika pahasti muiat vaatteita :) Tämä siis vahinko sillä pykkäisin mielellään. Nyt joudun taskaamaan, kastelemaan kukat, imuroimaan, lakaisem,aan etupiha ja pesemään ikkunat (sekä laittaa pyykit kuivumaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä... Onko miehelläsi jokin kehitysvamma jos ei tähän asti ole osannut painaa nappia pyykkikoneesta?

Vierailija
4/6 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tasosi ei siis riittänyt muuhun kuin junttiin.

Miehet on ne pesukoneet keksineet, suunnitelleet, rakentaneet ja kuljettaneetkin miesten rakentamassa maailmassa.

Vierailija
5/6 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään olet pessyt miehen pyykkejä (vaikka kuinka olisivat pyykkikorissa)? Normaali aikuinen pesee itse pyykkinsä, myös parisuhteessa.

Vierailija
6/6 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ottaa miehen, joka ei osaa huolehtia vaatteistaan? Tai omasta kodistaan? Hyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän