Digital River.. mikä tämä on ??
://store.digitalriver.com/store/defaults/fi_FI/DisplayDRPrivacyPolicyPage#data_controller
Huomasin juuri että tuonne lähti 50 euroa tililtä ??? En tiedä mikä pulju tämä on, tai mitä myyvät, tilannut en ainakaan mitään ole eikä varaakaan ole.
Mistä helvetistä ne on saanut minun kortti tiedot, suomalainen pulju ei ole.. pystyyköhän pankki auttamaan..
Kommentit (17)
hei. jos maksat KLARNAN kautta jotain, saajana näkyy Digital river
-A-
Jonkin verkkokaupan/verkkokauppojen "kuitissa" tosiaan näkyy tuo Digital River Payments. En nyt muista mikä, mutta edellisen ehdottama Klarna on maksunvälittäjänä hyvä veikkaus.
Jostain verkkokaupasta tosiaan tuli tuon firman kuittaus maksusta. En muista mikä oli. Muistele ostoksiasi ja jos et tosiaan muista mihin olet 50€ tuhlannut (koska ostoksia on niin paljon) niin ehdotan että käyt keskustelemassa jonkun kanssa osto-ongelmastasi.
En tiedä mutta Windowsin lisensoituja versioita tuolta ainakin on saanut.
Minun aidilleni oli tullut juuri tieto etta 80€ lahti tililta digital river oli velottanu 80€ ja haluaisin kovasti apua
Tuo on verkkokauppajärjestelmä. Aika monelta firmalta ostaessa digital river on se joka hoitaa maksutapahtuman.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on verkkokauppajärjestelmä. Aika monelta firmalta ostaessa digital river on se joka hoitaa maksutapahtuman.
Jep. Jos ei mene pankin suoraveloituksena, paypalin tms. kautta maksut, on hyvin todennäköistä, että nettiostokset menevät digital riverin kautta.
Jännä juttu, että täällä pähkäillään ko yritystä, vaikka google haulla löytyisi digital riverin tiedot ja aspa. 😊
Selvittelin äsken itsekin DigitalRiver maksutapahtumaa. Löysin kuiteista, että olen tehnyt tilauksen alusvaateliike Timarcolta.
Minäkin löysin ao. firman tiedot, mutta vasta täällä olleista vastauksista sain tiedon mikä laskuni oli mennyt tuota kautta. Ensimmäinen kerta kun veloittivat muuta kuin klarna-nimellä. Kiitos minunkin puolestani vastaajille.
Tilasin wishistä, maksu meni kaks kertaa Digital riverille, mutta ostokset jäi ostoskoriin. Ei vielä ole palautunut tilille , vaikka wishistä
on luvattu. En uskalla enää tilata sieltä mitään.
Mulla käy usein näin! Liikaa rahhoo.. Tulee tilattua mitä ei tarvii eikä enää muistakaan.
Digital River on scammi yritys. Tsekatkaa arvostelu netistä. Huijasivat minulta useamman satasen.
Avast joku koneen virustorjunta/ suojausohjelma ilmeisesti, minultakin velotettu about 200€ kortilta 😠😤😡 löysin asiakaspalvelun yht.tiedot ja laitoin palautuspyynnön ja palvelun lopettamisilmoituksen
://store.digitalriver.com/store/defaults/fi_FI/DisplayDRPrivacyPolicyPage#data_controller
Jos ei onnistunut vieläkään niin Digital River co Clare. On sivusto..