Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi huonosti käyttäytyviä ihmisiä on niin paljon?

Käytöstavat kunniaan!
22.05.2018 |

Miksi on niin paljon sellaisia ihmisiä, joilla on todella huonot käytöstavat? Saatetaan esimerkiksi perua tapaamisia hetken mielijohteesta ja / tai tulla paikalle törkeän paljon myöhässä, jos on sovittu joku juttu?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihmiset ovat itsekeskeisiä ja ajattelemattomia. Kyse ei ole ap sinusta, vaan siitä, että toisilla on huonot valmiudet pitää yllä ihmissuhteita. Itsekeskeinen ihminen on kuin pilvenhattara. Hän ei välitä sovituista menoista, vaan menee hetken mielijohteesta sinne, minne tuuli milloinkin sattuu hänet kuljettamaan. Hän ei osaa miettiä sitä, että hänen toimintansa voidaan kokea ikävänä ja hänet epäluotettavana.

Vierailija
2/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tottumattomuutta ihmissuhteissa, tai sitten ihan vaan karua arvostuksen puutetta muita kohtaan, minkä voi hyvin katsoa kielivän huonoista tärkeysjärjestyksistä joilla ei pitkälle pääse... :D

On myös tehtävää myöntää se että omassa käytöksessä on parannettavaa ja, että se on keskimääräistä huonompaa. Silloinhan peilikuvasta ei katso niin mallikelpoinen ihminen. :D Ja kyllä, sorrun itse tuohon, nykyään vähemmän. Yleensä perustelen itselleni väsymyksellä ja huonoilla liikenneyhteyksillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myönnän olevani itsekäs ja melko välinpitämätön (paitsi ihan läheisimpiä ihmisiä kohtaan) sekä hyvin introvertti. En silti ole huonosti käyttäytyvä. En yksinkertaisesti sovi tapaamisia, koska tiedän ettei minua kiinnosta niihin kuitenkaan mennä, ja peruminen on epäkohteliasta. Valmiuteni pitää yllä ihmissuhteita on kyllä erittäin huono. :D Mutta onneksi ei haittaa olla yksin.

Vierailija
4/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myönnän olevani itsekäs ja melko välinpitämätön (paitsi ihan läheisimpiä ihmisiä kohtaan) sekä hyvin introvertti. En silti ole huonosti käyttäytyvä. En yksinkertaisesti sovi tapaamisia, koska tiedän ettei minua kiinnosta niihin kuitenkaan mennä, ja peruminen on epäkohteliasta. Valmiuteni pitää yllä ihmissuhteita on kyllä erittäin huono. :D Mutta onneksi ei haittaa olla yksin.

Mutta tuohan kuulostaa hyvältä toimintatavalta! Tunnet itsesi ja tiedät mikä sinulle sopii. Erittäin hyvä, että et suotta sovi juttuja, jos et niistä oikeasti ole kiinnostunut.

Vierailija
5/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks jotkut ihmiset pitää esim aikatauluissa pysymistä kohteliaampana, ku muiden ihmisten kunnioittamista muilla tavoin, esim. puheitse, käytös ja kommunikointi? :D

Mun mielestä on PALJON tärkeempää miten ihminen käyttäytyy toista kohtaan, onko ystävällinen ja mukava ja kunnioittava, ku et onko tapaamisesta myöhässä.

MUT NÄKÖJÄÄN MAKUJA ON MONIA :''DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD -.-

Vierailija
6/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

grmtohmlhtlhtlhtlht kirjoitti:

Miks jotkut ihmiset pitää esim aikatauluissa pysymistä kohteliaampana, ku muiden ihmisten kunnioittamista muilla tavoin, esim. puheitse, käytös ja kommunikointi? :D

Mun mielestä on PALJON tärkeempää miten ihminen käyttäytyy toista kohtaan, onko ystävällinen ja mukava ja kunnioittava, ku et onko tapaamisesta myöhässä.

Sekavaa höttöä. Tässä oli yleisesti kyse hyvistä käytöstavoista. Yrität itse luoda jotain olematonta vastakkainasettelua. Hävettääkö myöhästely? On syytäkin!

Vierailija
7/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, me jotkut pystymme suoriutumaan molemmista...

Vierailija
8/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut pystyy ja se on hyvä. Jotkut esim. arvostelee mua jos en pysy aikatauluissa, mutta kohtelen hyvin muita. Ja itse kohtelee paskasti. Ihmiset on vammasia

Vierailija
9/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

grmgtmltgltlt kirjoitti:

Jotkut pystyy ja se on hyvä. Jotkut esim. arvostelee mua jos en pysy aikatauluissa, mutta kohtelen hyvin muita. Ja itse kohtelee paskasti. Ihmiset on vammasia

Vaikutat itse olevan tässä se ongelmainen.

Vierailija
10/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis oikeasti, se aikatauluissa pysyminen ja muu kohteliaisuus on, vaikkakin hiljainen, tapa osoittaa kunnioitusta. :D Ja sitä että yhteinen aika on tärkeää.

Vierailija
11/11 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis oikeasti, se aikatauluissa pysyminen ja muu kohteliaisuus on, vaikkakin hiljainen, tapa osoittaa kunnioitusta. :D Ja sitä että yhteinen aika on tärkeää.

Kyllä! Tällä tavalla toimimalla osoitetaan se, että tästä ihmissuhteesta halutaan pitää hyvää huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi