Tarvitseeko henkilö kaksi kannettavaa tietokonetta ja näiden lisäksi tabletin ja älypuhelimen?
Miksi ostaa kannettava tietokone jos niitä pitää olla kaksi? Tuli mieleen tuosta kansanedustakakeissistä?
Kommentit (4)
Mun mielestä on ihan ok, työkaluja uusitaan ja kyllä kansanedustaja tietokoneen tarvitsee, sekä työsuhdepuhelin on ihan ok, kyllä heidän kuuluu sitä käyttääkin. Mutta tuo määrä mietityttää. Ehkä se on turvallisuussyistä hyvä olla eduskunnassa oma kone, mutta tabletti tuntuu vähän turhalta kahden kannettavan ja älypuhelimen lisänä. Se on käytännöllinen jossain tilanteissa, mutta ilman pärjää mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on ihan ok, työkaluja uusitaan ja kyllä kansanedustaja tietokoneen tarvitsee, sekä työsuhdepuhelin on ihan ok, kyllä heidän kuuluu sitä käyttääkin. Mutta tuo määrä mietityttää. Ehkä se on turvallisuussyistä hyvä olla eduskunnassa oma kone, mutta tabletti tuntuu vähän turhalta kahden kannettavan ja älypuhelimen lisänä. Se on käytännöllinen jossain tilanteissa, mutta ilman pärjää mainiosti.
Jos toinen kannettava on turvallisuussyistä työasioihin, niin siinä tapauksessahan toinen kone on pelkästään vapaa-ajan viihdekäyttöön. Miksi ihmeessä se pitää hankkia työpaikan puolesta?
Meillä on 3 läppäriä eri käyttötarkoituksiin ja 2 tablettia ja ainakin 4 älykköpuhelinta ( vaan 2 käytössä)
No mulla on kolme kannettavaa, kaks tablettia ja yksi älypuhelin. Kaikki päivittäin käytössä.
Kai sitä vähemmällä pärjäisi mut miksi, jos näin toimii hyvin.
Yks läppäri oman firman asioiden hoitoon, yksi asiakkaan asioiden hoitoon ja yksi jolla tehdään epävirallisemmat jutu. Tabletit oman firman asioihin ja epävirallisempiin ja kännykkä yhteydenpitoon.