Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihdutko/lihotko kesäisin?

Vierailija
21.05.2018 |

Vai pysyt samanpainoisena kuin talvella?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdun

Vierailija
2/8 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin lihoin kesäisin. Sitten rupesin kiinnittämään huomioni kesän ruoka-ja juomakäyttäytymiseeni. Vedin siis kaikkea lomalla miettimättä, miten se vaikuttaa kehooni. 

Nyt en liho enkä kyllä laihdu.

Vierailija
4/8 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdun. Rakastan tuoreita kasviksia ja vaikka kesäloma on lähes 3 kk ( ope), ei tule löysäiltyä.

Vierailija
5/8 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdun yleensä pari kiloa kun kesällä tulee liikuttua niin paljon enemmän. Talvisin ei tule lähdettyä tuonne loskaan ja räntään pyöräilemään ja lenkkeilemään.

Vierailija
6/8 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdun. Talvella liikunta koostuu lenkkeilystä, kesällä ajan fillarilla, soudan jne. ja tietysti olen ylipäätään ulkona ja menossa enemmän. Näin on mennyt jo vuosia, ja en ole huomannut että kroppa tästä jojoilusta olisi pahemmin itseensä ottanut

Vierailija
7/8 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdun. Alan sisällä murjottamisen sijaan liikkua paljon ulkona, fillaroin bussin käyttämisen sijaan ja käyn huvikseni kävelemässä. Mieli ei tee enää raskaita ruokia vaan kevyitä keittoja, salaatteja, grillattuja vihanneksia ja tuoreita hedelmiä. Energiaa liikkumiseen on enemmän kuin talvella. Olen ihan ok hoikka joten paino ei hirveästi jojoa suuntaan tai toiseen, mutta kesäisin olen hoikimmillani noin 3kg kevyempi kuin talvella.

Vierailija
8/8 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia on käynyt.