Kaipaan talvea ja niitä lumikinoksia
Ois sitä tunnelmaa, kun sai katsella ulos lumikinoksia ja kävellä hangella. Kaipaan.
Kommentit (17)
Muuttakaa Etelänavalle! Mä en kaipaa yhtään!!
Kunpa talvella olisi valoisaa. Sitä kaamosta ei oikein jaksa. Jos olisi valoisaa ja lunta koko talven, sitä kestäisi paremmin.
Minä olen myös talvi-ihminen, joskin pidän kyllä kesästä myös, mutta yleensä keväisin minun on vaikea päästää talvesta irti, tuntuu aina jotenkin haikealta, kesästä on helpompi siirtyä syksyyn. Nyt oli niin hyvä talvi, että tällaista haikeutta ei oikeastaan ollut, nautin täysin rinnoin talvesta, hiihdin ja laskettelin vielä huhtikuun alussa ja kun lumet alkoi sulaa, ei se haitannutkaan enää, kun sain hyvän talven.
Kaipaan pulkkamäkeä ja liukurimäkeä! Voi kunpa pääsisi pian jo laskemaan mäkeä alas. Ostin tarjouksesta juuri uudet toppahousutkin sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan valoa.
Oletko menninkäinen vai muuten vaan pimee ?
Sama homma. Lasken viikkoja talveen.
Ja väsyttää valmiiksi, kun kesäihmiset taas valittavat miten ei kesää taas ollut ollenkaan. Avaisivat silmänsä, mitään muuta ei taas viimesen kuukauden aikana ole ollutkaan - unohtavat vaan sen.
Nämä talven ihannoijat ovat vitsi! Tietty jos tyypit on kokoajan sisätilois nii aivan sama millaista on ulkona. Ihanaa kun ei tarvitse pukea ulos lähtiessä,voi vaan mennä.....aamukahvi rappusilla,linnun laulua kukkien tuoksua.. Aivan mahtavaa!!!! Puuhastella puutarhassa,kasvattaen kukkia,ilota onnistumisista...mitä talvella..kolata lunta,kantaa puita sisään,lämmittää ja palella !
Vierailija kirjoitti:
Nämä talven ihannoijat ovat vitsi! Tietty jos tyypit on kokoajan sisätilois nii aivan sama millaista on ulkona. Ihanaa kun ei tarvitse pukea ulos lähtiessä,voi vaan mennä.....aamukahvi rappusilla,linnun laulua kukkien tuoksua.. Aivan mahtavaa!!!! Puuhastella puutarhassa,kasvattaen kukkia,ilota onnistumisista...mitä talvella..kolata lunta,kantaa puita sisään,lämmittää ja palella !
Kaikilla ei oo omakotitaloa, mökkiä tai rivaria.
Itse odotan syksyä... Kesä on toki siitä kiva, että hevostallilla, jossa päivät pitkät pyörin on paljon helpompaa kaikki kesällä. Vedet ei jäädy ja maa on kuiva eikä mutainen. Silti kaipaan syksyä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei oo omakotitaloa, mökkiä tai rivaria.
Kaikki pääsee kämpästä mäelle asuu missä hyvänsä !
Vierailija kirjoitti:
Haluan hiihtämään
Rullasukset jalkaan ja menoks...
Mäkin rakastan talvea ja todellakin olen ulkoilmaihminen! Ei mua haittaa vetää toppakuteita niskaan (vaikka puettavia lapsiakin on neljä). Oi sitä ihanuutta kun saa vetää keuhkoihin raikasta ilmaa, pakkaslumi narskuu askelten alla ja iltaisin tuikkii tähtitaivas. Ja syksy on myös upea väreineen! Ensimmäinen huurteinen aamu niin kaunis. Kesä on jotenkin ummehtunutta aikaa, mihinkään ei pääse piilon läkähdyttävältä auringolta ja valo saa pääni särkemään. Ihmiset muuttuu veteliksi ja elämästä katoaa ryhti:D Näin mä tän koen, ja olkoon jokaisella oikeus omaan kokemukseensa.
Mitä pidemmälle kesä etenee, sitä enemän kaipaan talvea!
Mä kaipaan myös. On ollut ikävä talvea.