Joudun maksamaan 300€ "tupakoidun asunnon ionisoinnista" kun muutan opiskelijakänpästä
Ei vittu mitä kusetusta. Olen silloin tällöin poltellut sisällä mutta ihan yhtä tehokkaasti pääsisi eroon hajusta parin tunnin tuulettamisella.. on kyllä sen verran törkeää rahastusta että en välttämättä viitsi edes maksaa. Oikeudessa nähdään sitten. N23
Kommentit (15)
Miksi poltit sisällä? Jos hajut lähtevät pienellä tuuletuksella niin avaa hetimmiten ikkuna, nythän on kaunis sää. Sitten kun mielestäsi kämppä on hajuton pyydä uusi arvio.
Olet muuten onnekas jos pääset pelkällä ionisoinnilla eikä päälle tule remonttikuluja. Tupakka kun aika lahjakkaasti värjää tapetit.
Tupakoitsija voi väittää, ettei tupakka haise, mutta sellaisen nenään joka ei polta, se kyllä haiskahtaa. Eli vaikka luulet että parin tunnin tuuletus ajaa saman asian, niin tupakan tukkima hajuaistisi ei vaan pysty haistamaan sitä hajua mikä kämpässä edelleen on.
Kerta olet asunnossa polttanut ja sen tunnustatkin, niin eihän se auta kuin kaivaa kuvetta, jos olet laittanut nimen alle vuokrasopimukseen missä lukee että tupakointi on kielletty.
Aivan oikein, että joudut maksamaan. Kenenkään ei tarvitse asua sinun saastuttamassasi asunnossa. Olet vastuussa aiheuttamastasi vahingosta.
Mikäpä siinä... Menet oikeuteen ja maksat tuon 300e ja päälle makiat oikeudenkäynti kulut. Kannattaako?
Olet varmaan sukua sille, joka mun kämpästä sai häädön. Se unohti vaihtaa kantiskorttiensa osoitteet, joten kävin heti stalkkaamasta facessa, millainen törkyelämänkoululainen täällä on asustellut. Yllättävän asiallinen profiili, olisin saattanut erehtyä jopa palkkaamaan tuollaisen ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka idiootti pitää olla, että polttaa asunnon sisällä?!
Niinpä. Olen itse tupakoitsija mutta ei tulisi mieleenkään polttaa sisällä.
Ei tupakanhaju tuulettamalla lähde, kuin eivät myöskään tupakan aiheuttamat värjäymät seinissä, lattiassa ja katossa, puhumattakaan kiintokalusteista. Polttelen itsekin, silti remppakohteet joissa sisällä on poltettu ovat kauhistus. Haju kääntää vatsaa ja jokainen pinta on kellertäväksi pinttynyt. On varmaan onnenkantamoinen, että sisätiloissa tupakointi oli jo vähemmän hehkeetä ja muodikasta kun itse aloitin niin on aina tullut lähdettyä pihan puolelle käryyttään.
Mulla oli "vuokralainen", jonka kanssa oli sovittu, että myös parveketupakointi kielletty. Parvekkeelta kun on ilmanvaihtoventtiili asuntoon. Ajoin kerran asunnon ohi ja eikös nuoripari ollut partsilla tupakalla. Vedin herneen nenään. Inttivät, ettei asunnossa haise tupakka. "Vuokralainen" sukulaistyttö, joka sai yhtiövastikkeella asua remontoidussa keskustakämpässä. Alkoi sitten majoittaa siellä puolisoaankin. Puoliso maksatti oman asuntonsa vuokran yhteiskunnalla ja otti asuntoonsa "kämppäkaverin". Valmiiksi jo närästi toi pummitouhu, niin tupakoinnin jälkeen tuli lähtö. Muuttivat puolison asuntoon markkinahintainen vuokra, onni vaan kestänyt ei.
kyllä kuule se yksikin tupakka jo jälkensä jättää, ainakin autossa menee verhoiluihin ja pöllähtää sieltä sitten joskus, aivan hlvtin ällöttävää, ihan oikein että joudut maksamaan...
Ihan oikein.