En ole poikaystävän mielestä ns. oikea nainen koska en halua ottaa kasvoihin lävistyksiä
Haluaisi että otan kulmakorun ja kielikorun ja korviin venytyksiä. Kun sanoin etten halua niin nimitteli ja sanoi että en ole oikea nainen. Minulla ei ole mitään reikiä ihossa ja tällaisena poikaystävä minuun tutustui ja väitti tykkäävänsä "tällaisena kuin olen"
Ilmeisesti en kuitenkaan kelpaa. Aina kun nettikuvissa näkyy joku lävistetty nainen niin mumisee itsekseen "v*ttu kun on kuuma muija" yms.
Kommentit (16)
Semmoinen Helmi löydetty mieheksi tällä kertaa
M35
Poikaystäväsi kielenkäytössä "oikea nainen" tarkoittaa samaa kuin yleiskielen "wt-nainen".
Kuulostaa huonotapaiselta juntilta. Jätä se.
Poikaystäväsi vaikuttaa olevan jonkin sortin hörhö. Jätä se ja tule panemaan mua.
M
:D kai sä nyt itse ymmärrät miten hölmö poikaystäväni on?
Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin ja ihmissaastaan?
Seuraavan kerran voit vastata " oletpa kylmä ukko" kun ihastelee lävistettyjä kuumiksi. Ja voithan kysäistä miksi alkoi olemaan sun kanssa kerta innostuu nimenomaan lävistyksistä.
En kyllä lähtisi miehen takia ottamaan lävistyksiä. Voihan se olla että kokisi sen tosi kiihottavaa kun ottaisit ekan lävistyksen. Mutta veikkaan että pidemmän päälle ilo siitä hiipuikin ja toivoisi sinulle jotain räväkämpää lävistystä jne. Eli ei se yksi riittäisi pitkälle.
No vaihda ihmeessä parempaan. Useimmat fiksut miehet nimenomaan haluaa naisen, jolla ei ole läväreitä kasvoissa eikä kielessä eikä mitään järkkyjä tatskoja kädet, kaula ja vartalo täynnä. Jätä friikit omaan kuplaansa. Kyllä sulle parempia löytyy.
En ymmärrä sitä, että otetaan joku random seurustelukumppaniksi ja sitten aletaan muokata tämän ulkoasua mieleiseksi. Jos tykkää jostain tietyntyyppisestä, kannattaa varmaan pyrkiä etsimään nimenomaan sellainen.
Mikäs tästä kaverista alunperin teki mielestäsi kanssasi yhteensopivan? Se että kertoi tykkäävänsä ei riitä tekemään teistä yhteensopivia.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sitä, että otetaan joku random seurustelukumppaniksi ja sitten aletaan muokata tämän ulkoasua mieleiseksi. Jos tykkää jostain tietyntyyppisestä, kannattaa varmaan pyrkiä etsimään nimenomaan sellainen.
Kyllä, poikkeuksena liikakilot joista tulee hankkiutua ja kumppani voi toimia hyvänä motivattorina.
Poikaystäväsi on ilmeisesti melko yksinkertainen ja tyhmäkin.
Minä miehenä kun näen naisen nenässä, kasvoissa tai muualla lävistyksiä, niin pidän naista tyhmänä.
Samoin tatuoinnit alentavat naista kuten miehiäkin.
Maalla aikoinaan laitettiin sonneille nenärengas, koska niitä oli helpompi ohjata siitä.
Onko sen pojan äidilläkin naama täynnä lävistyksiä? Onko hän tosiaankin sitä mieltä että suurin osa naisista ei ole oikeita naisia? Kuitenkin vain muutamalla prosentilla on lävistyksiä naamassa jos ei normaaleja korvisten reikiä lasketa.
Mielestäni on myös outoa, että korvien lävistyksiä pidetään normaaleina ja jotenkin naisellisina. Mulla ei ole korvissa reikiä ja sitä aina ihmetellään.
Jätä se sika