Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä muita ärsyttää köyhät ketkä leikkii varakasta?

Vierailija
20.05.2018 |

Siis olet jossain tehtaassa tai kassalla tai jossain duunarina vaikka hitsarina tai raksalla, ja kaikki tietää mitä toi tekee. Eli oot joku persaukinen duunari. Sitten nää juntit esittää jossain somessa että kun on rahhaa. Eukko esittelee jotain halpis piraattikopiota merkkilaukusta ja äijä jotain halpaa paskaa jenkkiromua, mikä on sekin velalla ostettu. Siis voi ziisus! Kun kaikki tietää että noi ei tienaa mitään ja on köyhiä, niin koitetaan esittää että hyvin menee! Mikä ihmisiä oikein vaivaa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asia kuuluu sinulle millä tavalla?

Toisekseen, mistä tiedät kenenkään raha-asioista. Se köyhä on voinut saada vaikka perinnön tai lottovoiton tai peräti osannut hoitaa raha-asiansa kunnolla pienistä tuloista huolimatta.

Vierailija
2/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ärsytä yhtään. :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta isompi pipo

Vierailija
4/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä köyhät velkaiset pellet peukuttelee alapeukkua, heh. Tajuutteko, kaikki tietää että ootte köyhiä velalla eleleviä persaukisia pummeja! Kaikki sen tietää!!

Vierailija
5/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, kun ei jaksa kiinnostaa noin paljon.

Vierailija
6/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunareilla on monesti akateemisia paremmat palkat ja ihan keskimäärinkin hyvät palkat. Ei minua häiritse kenenkään laukut; on hyvä asia, jos jollain on itseään miellyttävä laukku. Ja onko jonkun vanhan jenkkiauton pitäminen mielestäsi varakkuuden merkki? Toisaalta moni miljardööri pukeutuu varsin vaatimattomasti. Mielestäni aloituksesi oli vain pahansuopa.

T. Akateeminen & juuri ja juuri keskituloinen

Vierailija
7/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä köyhät velkaiset pellet peukuttelee alapeukkua, heh. Tajuutteko, kaikki tietää että ootte köyhiä velalla eleleviä persaukisia pummeja! Kaikki sen tietää!!

Oletko siis itse oikeasti rikas, jota häirisee kun on muitakin jakamassa saamasi, öh, ihailun?

Vierailija
8/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tiellesi osuu monen monen monta köyhän ihmisen some-tiliä, jolla leikkivät rikasta. Ja että tukehdut pullaasi joka ikinen kerta. :)

Vierailija
9/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja asia kuuluu sinulle millä tavalla?

Toisekseen, mistä tiedät kenenkään raha-asioista. Se köyhä on voinut saada vaikka perinnön tai lottovoiton tai peräti osannut hoitaa raha-asiansa kunnolla pienistä tuloista huolimatta.

Kyllä se nyt s.....a tietää että ei ole mitään persaukiselta perheeltä saanut perintöä eikä lottovoittoa. Pitää vaan esittää jotain muuta mitä on!

Vierailija
10/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse asiassa nautin siitä miten ärsytän muita ostoksillani vaikka olen ihan köyhä. Ostin juuri 50000e auton, vaikka tienaan alle pari tonnia kuussa.

Vierailija
11/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kyllä ärsytä. On se omakin elämä, missä on tarpeeksi miettimistä.

Vierailija
12/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tosi ärsyttävää!! Joku p.......n rautakaupan myyjä esittää olevansa varakas! Siis wtf!

Vierailija
13/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä itse asiassa nautin siitä miten ärsytän muita ostoksillani vaikka olen ihan köyhä. Ostin juuri 50000e auton, vaikka tienaan alle pari tonnia kuussa.

Kenen hullun sait takaamaan lainasi?

Vierailija
14/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunareilla on monesti ihan normaali palkka. Kyllä sillä laukun saa ostettua ilman velkaakin.

Mutta tähän en ole törmännyt että ostoksia esiteltäisiin, vaikka tuttavapiiriin kaikenlaista duunaria rouvineen mahtuukin.

Vierailija
15/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitetaan kuinka ulosotto vie suurimman osan palkasta mutta merkkilaukku täytyy olla ettei kukaan vaan luule persaukiseksi.

Vierailija
16/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee enemmän vanhemman sukupolven ongelma. Nolottaa kun isä ja anoppi esimerkiksi kerskuu menneillä rikkauksillaan joista pääosa keksitty, kovaan ääneen selittelee miksi eivät edes piittaisi autosta tai omistusasunnosta.Oikeasti lähipiirille valittavat rahanpuutetta.

Vierailija
17/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ärsyttää rikkaat, jotka esittää köyhää. Tunnen tällaisen täyden feikkipellen, joka Kalliossa itkee kaveriporukassa tuoppiin, kuinka on niin kovaa, kuinka on rahat muka loppu. Täyttä teatteria. Kokonaan maksettu merenrantalukaali, mm. osakkeita ja muuta omaisuutta sekä elämisen kustantava miljonääri-isä kuitenkin löytyy. Ei tee töitä, paitsi pimeää keikkaa. Lisäksi nostaa toki ne yhteiskunnan tuet, joihin varallisuus ei vaikuta. Ei maksa myöskään elatustukea lapselleen.

Vierailija
18/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsarit muuten ansaitsevat paljon paremmin kuin vaikkapa sairaanhoitajat. 

Mutta asiaan eli kielioppiin: otsikossa pitäisi olla "jotka" -- ei ketkä!

Vierailija
19/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitetaan kuinka ulosotto vie suurimman osan palkasta mutta merkkilaukku täytyy olla ettei kukaan vaan luule persaukiseksi.

Just tää!

Vierailija
20/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on henkisesti köyhä.Jos ihmistä ei voi kunnioittaa,niin onko hänen elämänsä kahden kommentin arvoinen.Tämä oli ensimmäinen kommentti,toista ei tule.Rikkaita ovat ne joilla on ystäviä,köyhiä ovat ne jotka joutuvat ostamaan ystävyyden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi