Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uskallan mennä tapaamaan nettimiestä?

Vierailija
20.05.2018 |

Joku kauhea paniikki siitä että kelpaanko ja miten pitäisi käyttäytyä? Kertokaa omia kokemuksianne?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kelpaa kuitenkaan. Mitä jos jättäisit suosiolla väliin.

Vierailija
2/12 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemuksia, sori, mutta kysymys: tietääkö hän miltä näytät, ja ovatko kuvat olleet realistisia?

(Siinä on yksi syy miksei mulla ole kokemuksia, että en osaa ottaa itsestäni realistisia kuvia.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siltä kannalta, että vaikka tällä kertaa ei juttu onnistuisi niin tämä oli hyvää harjoitusta sen oikean ihmisen tapaamista varten.

Osaat sitten olla oma itsesi ja hurmata hymylläsi kun sen aika koittaa.

Vierailija
4/12 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ihan kauhuissani kun ekaa kertaa menin. Sovittiin viestissä et käydään ensin ainakin kävelyllä. Sen jälkeen mentiin vielä kahville. Pyysi mun numeron ja ehdotti leffaa, mutta ei siitä enää kuulunut.

Tokan kanssa käytiin vaan kävelyllä.

Kolmatta uhria odotellessa..

Vierailija
5/12 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et "kelpaa" niin tyyppi vaan oli väärä. Oikealle olet just oikea.

Älä kerro puhelinnumeroa, osoitetta, koko nimeäsi ym tunnistetietojasi ennen kuin olet nähnyt että hän on mitä pitikin.

Jos haluat antaa puhelinnumeron, osta prepaid. Nämä siksi ettei ala stalkata sua.

Tapaa iltapäivästä tai alkuillasta julkisella paikalla esim kahvilassa. Kahvila, ei ravintola, siksi että jos onkin ihan kamalaa, pääset helposti pois. Ei myöhä, että pääset helposti kotiin.

Voit sopia ystävättären kanssa että soittaa sulle tunnin päästä, niin tarvittaessa voit sanoa että sori sun täytyy lähteä.

Pukeudu rennosti mutta niin että olet eduksesi. Älä tälläydy liikaa eikä liian vähän. Älä näytä tyrkyltä ellet hae vain seksiä.

Mieti valmiiksi, mitkä asiat on sulle deal-breakereita, ettet mene siihen vipuun että yrität vain miellyttää, vaikkei ihminen edes sovellu sulle.

Jos on mukava tyyppi, pidä hauskaa! Ei ole pakko nähdä uudelleen jos ei ole kemiaa. Mun mielestä sekin on hyvä sanoa deittien jälkeen suoraan heti, jos näin on, esim seuraavana päivänä kun tiedät mitä mieltä olet.

Hyvin se menee! Mun omat kokemukset oli pelkästään positiivisia, ja omani löysin kolmansilta treffeiltä :)

Vierailija
6/12 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mene. On pelimies kuitenkin.

Vierailija
7/12 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippurisuihke käsilaukkuun.

Vierailija
8/12 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa! Toiv olet antanut itsestäsi rehellisen valokuvan, kumppani myös. Ei siitä syystä siis voi tulla pettymystä. Älä ota itseesi jos ei nyt heti natsaa, tulet varmasti tapaamaan muitakin treffikumppaneita ja hyvä niin. Oletettavasti sitä miestäkin jännittää hieman. Missäköhän tapaatte?

Vierailija
9/12 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro puhelinnumeroa, osoitetta, koko nimeäsi ym tunnistetietojasi ennen kuin olet nähnyt että hän on mitä pitikin.

Jos haluat antaa puhelinnumeron, osta prepaid. Nämä siksi ettei ala stalkata sua.

Tapaa iltapäivästä tai alkuillasta julkisella paikalla esim kahvilassa. Kahvila, ei ravintola, siksi että jos onkin ihan kamalaa, pääset helposti pois. Ei myöhä, että pääset helposti kotiin.

Voit sopia ystävättären kanssa että soittaa sulle tunnin päästä, niin tarvittaessa voit sanoa että sori sun täytyy lähteä.

Pukeudu rennosti mutta niin että olet eduksesi. Älä tälläydy liikaa eikä liian vähän. Älä näytä tyrkyltä ellet hae vain seksiä.

Mieti valmiiksi, mitkä asiat on sulle deal-breakereita, ettet mene siihen vipuun että yrität vain miellyttää, vaikkei ihminen edes sovellu sulle.

Jos on mukava tyyppi, pidä hauskaa! Ei ole pakko nähdä uudelleen jos ei ole kemiaa. Mun mielestä sekin on hyvä sanoa deittien jälkeen suoraan heti, jos näin on, esim seuraavana päivänä kun tiedät mitä mieltä olet.

Hyvin se menee! Mun omat kokemukset oli pelkästään positiivisia, ja omani löysin kolmansilta treffeiltä :)

Minä olisin sanonut heipat saman tien noin vainoharhaiselle ihmiselle.

Vierailija
10/12 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat oman osasi treffikuluista tai jopa tarjoat miehelle.

Vierailija
11/12 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka treffit oli ravintolassa. En meinannut tunnistaa miestä, koska kuva oli ollut ainakin viisi vuotta vanha :( onneksi hän oli kuitenkin todella kohtelias, muuten olisi ollut aika tuskaisan kiusallinen kolmen ruokalajin ateria.

Hän olisi halunnut nähdä minua enemmänkin, mutta ei ollut kemiaa mun puolelta, joten kerroin vaan hänelle että sori, parempi onni ens kerralla.

Vierailija
12/12 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen deittailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin sanonut heipat saman tien noin vainoharhaiselle ihmiselle.

No joo, mäkin olin nuorena tosi rohkea ja luottavainen. Kaikkea sitä sitten tulikin nähtyä, onneksi ei käynyt pahemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan