Epäilen että mieheni on oikeasti homo
Olen hänen ensimmäinen seurustelukumppaninsa(joskus teininä kuulemma ollut joskus joku). Hän ei ole koskaan juurikaan välittänyt seksistä, ei kanssani eikä kuulemma ennen minua(näin sanonut hän itse ja kaverinsa myös). Itse on kertonut, että häntä on luultu homoksi kavereidensa puolelta. Kun olen kysynyt, että miksi näin ovat sanoneet, hän on mennyt jotenkin vaikeaksi. Yhä enemmän viihtyy miesseurassa kuin minun kanssani. Hänellä on myös hyvin läheiset välit äitiinsä. Mistä voi tunnistaa homon tai biseksuaalin?
Nyt kun mietin, niin jotain todella outoa hänessä on.
Kommentit (7)
Mikäli nyt ei viitsi jotain rottaa mies jystää..
Niin kakarat yleensä nähdessää n jotain tulevat tänne tyhmyyttään esittämään.
Ei sellaisesta taukista kiinnostu vaikka mannerheimintiellä yrittää alapäätään tarjota.
Ps. Muuten samba kulkue valmistautuu pian kierrokseen, jee!
Odotammeko häirikkönaikkosta roikkumaan lähistölle?
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisesta taukista kiinnostu vaikka mannerheimintiellä yrittää alapäätään tarjota.
Odotammeko häirikkönaikkosta roikkumaan lähistölle?
En ymmärtänyt kommenttiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotammeko häirikkönaikkosta roikkumaan lähistölle?En ymmärtänyt kommenttiasi.
Sehän oli kommentoijan tarkoituskin.
Vierailija kirjoitti:
Näytät tuon kuva ja kysyt kumman valitsee, jos on pakko valita toinen. Jos valitsee vasemman, on joko homo tai valehtelee. Oikean valitseva on aina hetero.
Oikean puoleisen valitsee bi- ja homomiehet
Ohis: Nykyään usein käytetään ilmaisua 'mieheni' tai 'sun mies', vaikka, kuten tässäkin, on kyse seurustelukumppanista tai poikaystävästä, jos siitäkään. Johtuu varmaan siitä, että poikaystävä muuttuu liukuvasti avomieheksi, kun pikkuhiljaa muutetaan yhteen. Miehet ei taida yhtä helposti ruveta puhumaan 'vaimosta', kun tarkoittavat tyttöystäväänsä?
Miehesi voisi hyvinkin olla Aseksuaali, jos kerran seksistä ei ole koskaan välittänyt.
Puhut hänen kanssa ja kysyt (ei syyttelevästi) ja jos on, niin annat tietysti mennä. Harmi jos paineiden takia on kaapissa.