Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itseruskettavista

Vierailija
19.05.2018 |

Voiko vartalolle tarkoitettua itseruskettavaa laittaa kasvoille? Oletko käyttänyt, tuliko hyvä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu tuotteen rasvaisuudesta sekä voiteen hajustuksesta. Kannattaa laimentaa kovin voimakkaan hajuista ainetta vaikka hajustamattomalla perusvoiteella.

Vierailija
2/6 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu tuotteen rasvaisuudesta sekä voiteen hajustuksesta. Kannattaa laimentaa kovin voimakkaan hajuista ainetta vaikka hajustamattomalla perusvoiteella.

Ajattelin laittaa voidetta yöksi niin sinänsä rasvaisuudella tai hajulla ei niin väliä.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä ainakaan laimenna. Et voi tietää että lopputulos on tasainen jos kaksi erilaista voidetta imeytyy.

Vierailija
4/6 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta vain "kevyesti päivettävästä kosteusvoiteesta", ja sen laittaminen kasvoille oli virhe, koska se korosti ihohuokosia aika pahasti. Mulla on isot ihohuokoset, en tiedä johtuiko vain siitä...

Vierailija
5/6 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kokemusta vain "kevyesti päivettävästä kosteusvoiteesta", ja sen laittaminen kasvoille oli virhe, koska se korosti ihohuokosia aika pahasti. Mulla on isot ihohuokoset, en tiedä johtuiko vain siitä...

Mullakin kyllä isot ihohuokoset ja kaiken maailman ryppyjä. Ehkä en uskalla ottaa riskiä.

-ap

Vierailija
6/6 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asteittain ruskettavaa olen käyttänyt hyvällä menestyksellä, kunnon tököttiä en uskaltais.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi