Ovikello äsken soi? Kuka sitä saatto soittaa?
Mä heräsin äsken unenpöpperössä siihen että ovikello soi. Ajattelin et aa nyt sitä pakettia koitetaan toimittaa kun oon tilannu paketin kotiinkuljetuksella. Mä olin alasti enkä viittiny mennä peitto ympärillä, silmät ristissä ja hiukset sekasin avaamaan sitä ovea niin ajattelin että ihan sama, noudan sit vaikka postin toimipisteestä sen paketin. Sit kävin ihmeissäni kattomassa sen lähetyksen tilan kummastellen kun ei mitään viestiä tai soittoa siitä paketista oo tullut kun postista aina ennen ilmottaneet etukäteen. Noh selvisi että paketti onkin vielä matkalla toisessa kaupungissa eikä siis voinut olla vielä mun ovella.
Siinä sitten se, kuka siellä ovella sitten oikein oli? Kukaan tuttu ei ainakaan koska ei kukaan tutuista tulis varsinkaan aamupäivästä soittelemaan ovikelloa ilman mitään ennakkoilmoitusta. Nyt sitten aloin miettimään että saattoko olla katukauppias, vaikka en sellasia ookaa täällä koskaa nähny? Tai jos se oli huoltomies kun kerrostalossa asutaan? Tai joku soitti vaa yksinkertasesti väärän oven ovikelloa?
Vähän jäi tuo ahdistamaan että mitä nyt teen? Mitä jos se oli vaikka joku taloyhtiön työntekijä tai naapuri jolla ois ollu jotai tärkeetäki asiaa? Enpä tässä oikein mitään voi enää tietenkään tehdä kun tää ovikellonsoitto oli ja meni jo mutta ärsyttää tää tietämättömyys. Mikä olis kaikkein loogisin selitys?
Kommentit (15)
Yksi Eurojackpot-voittaja etsi jotakuta jonka kanssa jakaa voittonsa. Kun sinä et avannut, hän sitten soitti minun ovikelloani, ja me sitten tehtiin diili.
Terv. pian entinen naapurisi
Minä se olin, minä, minä! Jospa unhdat nyt koko ovikellon soiton. Kaikkea sitä mietitäänkin. Kyllä se aikanaan selviää, tai sitten ei.
Rikas komea poikamies siellä vain etsi vaimoa itselleen upeaan kartanoonsa.
Rummukaisen Heikki se kiertelee molo kourassa.
Heh, nyt tais jäädä rikkaudet saamatta :D
Mutta joo ei mun tästä varmaan pidä mitään stressiä ottaa että nyt joku katsoo tuolla ulkona jos poistun ovesta ulos niin kieroon että ”oli kotona muttei avannut ovea”? Kuitenkin musta lauantaina ei voi olettaa että jos menee ennen klo 12 soittamaan ovikelloa, että kaikki olis sillon jo hereillä. Varsinkaan kun nää on opiskelija-asuntoja ja lauantaina varmasti moni täällä vielä nukkuu jos on vaikka valvonut aamuyöhön.
Ap
Minä kävin, koska
- heität kaappien ovet kiinni
- ikkunalasisi ovat likaiset
- koirasi haukkuu (ei haittaa, vaikka sinulla ei ole koiraa)
- roskat ovat viemättä
- pidän kevättakistasi
Ole hyvä ja valitse yksi vaihtoehto.
Ai niin, en ole käynyt tänään ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Heh, nyt tais jäädä rikkaudet saamatta :D
Mutta joo ei mun tästä varmaan pidä mitään stressiä ottaa että nyt joku katsoo tuolla ulkona jos poistun ovesta ulos niin kieroon että ”oli kotona muttei avannut ovea”? Kuitenkin musta lauantaina ei voi olettaa että jos menee ennen klo 12 soittamaan ovikelloa, että kaikki olis sillon jo hereillä. Varsinkaan kun nää on opiskelija-asuntoja ja lauantaina varmasti moni täällä vielä nukkuu jos on vaikka valvonut aamuyöhön.Ap
Ovea ei tarvitse ikinä avata, jos ei tiedä soittajasta.
Oven takana voi olla vaikka karhu. Ei voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Tästedes nukut yöpaita päällä ja tukka tällingissä, niin tämmöinen ei pääse toistumaan.
Huolellisesti meikattuna.
Ei nykyisin kannata ovea avatakaan, ei sitä tiedä mikä vihreiden maahantuoma Ali Baba siellä on neljänkymmenen rosvokaverinsa kanssa.
Vitustako me voidaan sitä tietää.
Soittiko hän kelloa vaativasti vai ehkä hieman uteliaasti?
Ehkä jehovantodistaja tai verisurekauppias
Vierailija kirjoitti:
Soittiko hän kelloa vaativasti vai ehkä hieman uteliaasti?
Soitti varsin taidokkaasti. Olisikohan kyseessä voinut olla ihan musiikkiakatemiasta valmistunut ovikellisti?
Tästedes nukut yöpaita päällä ja tukka tällingissä, niin tämmöinen ei pääse toistumaan.