Sinkkuvanhemman treffit lapsen kanssa?
Moi. Olen 33 vuotta ja kahden lapsen sinkkuisä pirkanmaalta. Entinen parisuhteeni on ohi, mutta siitä on se onnellinen ja toivottavasti pitkään jatkuva muisto, että olen kahden lapsen isä.
Kaipaan kuitenkin rinnalleni kumppania. Koska lapset ovat osa elämääni, toivottavasti aina, niin kysynkin missä voisi treffata sinkkunaisia lasten kanssa?
Olen tavannut ihmisiä, mutta koska lapset ovat tärkeä osa minua niin miksi treffejä ei voisi olla lasten kanssa? Treffikumppanilla voi olla lapsia tai ei, jos on niin mielelläni myös itse näkisin heitä samalla.
Ihmettelen miksi sinkkuvanhemmat käy yksin treffeillä. Lapsi/lapset kuitenkin ovat ainakin osan arjesta mukana ja siksi minusta olisi luontevaa tavata sillain. Lasten kanssa ollessa tietenkin on omat pelisääntönsä, mutta kuitenkin. Jos toisia treffejä tulee niin tietysti haluan tavata kumppanin ilman lapsia, tilannehan on silloin taas erilainen. On "aikuisten treffejä" ja treffejä lasten kanssa, itse haluaisin treffata ensiksi lasten kanssa mutta kuinka se on mahdollista? En vaan koe luontevaksi etsiä yksinäni seuraa.
Kommentit (2)
Lasten ei tarvitse katsella alati vaihtuvia deittejä.
Ainakin MLL järjesti joskus leikkipuistotreffejä...