Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskalla oleva on alkanut välttelemään perhettään ja sukuaan

Vierailija
18.05.2018 |

Mistähän tuo johtuu?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä, masennus, sosiaalisten tilanteiden pelko. Sen verran vähän yksityiskohtia annoit että syy voi olla mikä vain. Psykopatia?

Vierailija
2/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu kehitykseen. Itse ja hyvin moni muu tuttu oli tuonikäisenä samanlainen. Halutaan laajentaa sosiaalista piiriä muuallekin kuin siihen omaan perheeseen ja sukuun.

Nuoresi saattaa myös kaivata tilaa omalle kehitykselleen, varsinkin, jos suvussanne ollaan hyvin tungettelevia ja taipuvaisia pitämään joukon nuorimpia aina pikkulapsina. Aika monessa suvussa on myös tapana lasten ja nuorten välillä tahditon härnääminen ja kiusoittelu, joten sekin voi rasittaa (jos siis suvussa on häntä kohtaan tällaista käytöstä joskus ilmennyt, en väitä, että näin olisi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin just tollanen tossa iässä.

Vierailija
4/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Itsekin muistan olleeni seiskalla samanlainen. Yritin esittää afrikkalaista :D

Vierailija
5/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suku on paska?

Vierailija
6/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosikä

Vierailija
7/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut järkiinsä.Suku on pahin.

Vierailija
8/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mentiin vaateostoksille fillareilla, poika lähti aina ennen minua ja piti huolen, että välimatkamme pysyikin :) Tuppasi naurattamaan, mutta pidin naamani peruslukemilla.

Meillä vielä se, että olin ainoa vanhempi vaikeutti varmaan murrosikää. 

Vierailija
9/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeä, masennus, sosiaalisten tilanteiden pelko. Sen verran vähän yksityiskohtia annoit että syy voi olla mikä vain. Psykopatia?

On vain kavereiden kanssa ja jos ei ole niin on mieluummin yksin. Puhuu sen minkä tarvitsee ja pyrkii lopettamaan keskustelut nopeasti.

-ap

Vierailija
10/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskalla? Onko kyseessä ehkä Roope Salminen vai Aku Hirviniemi?

Vierailija
11/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meidän seiskalla oleva tyttö on talven aikana ottanut etäisyyttä. Ovi kiinni, ei kiinnosta meidän kanssa juuri mikään, vastaa lyhyesti ja töykeästi kysymyksiin. Sen verran sietää meitä, että oli heti nenä pitkänä varaamassa matkaa kesäksi eli halua tietysti meidän kanssa reissuun, vaikka voisi jäädä isovanhemmilleen. Sen sijaan kauppaan yms. ei lähde enää koskaan mukaan.

Vierailija
12/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa perinteiseltä suomalaiselta nuorelta mieheltä. Lopettavat puhumasta 14-vuotiaana ja avaavat suunsa taas parinkympin toisella puolella.

Vierailija
13/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet? Toki ekana tuli mieleen murrosikä.

Vierailija
14/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet? Toki ekana tuli mieleen murrosikä.

Vierailija
15/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ottaa etäisyyttä. Tarve omaan tilaan voi olla suuri vaikkei olisi mitään ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän