Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkkaisitko sinitukkaisen miehen?

Vierailija
18.05.2018 |

Vai olisiko este?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin jäisi siitä kiinni jos on muuten sopiva työhön. Oli nainen tai mies.

Vierailija
2/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En palkkaisi, kuten en palkkaisi kommunistia tai sosialistiakaan. Eivät ole luotettavia työntekijöitä, eikä yksityisyrittäjällä ole varaa elättää osaamattomia maailmanpelastajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. En vain tiedä mihin sen palkkaisin tosin. Ehkä hän voisi olla minun henkilökohtainen pyykinpesijä? Tiskaajakin kelpaisi

Vierailija
4/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti palkkaa.

Vierailija
5/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähtökohtaisesti en. Pitäisi olla tosi kova tekijä, että uskaltaisin :D Ja kyllä, olen olevinani avarakatseinen, mutta 2018 vuonnakin voin tehdä ulkonäön perusteella tarvittavat johtopäätökset. Olen joskus palkannut epäilyttävän näköisen kaverin, joka oli juuri sitä miltä näyttikin.

Vierailija
6/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan palkkaisi. En halua työntekijöitä joilla on niin  huono arvostelukyky että tekevät tuollaista.

Vierailija
7/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinitukkaisen kyllä, miestä en voi palkata. Olen nainen ja mun avustajat ovat aina olleet naisia. Mun mies ei tykkäisi, jos miehen palkkaisin.

Vierailija
8/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman kapeakatseista ja junttia porukkaa suomalaiset firmat/esimiehet.

Vierailija
9/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ammatista ja työnkuvasta. Itse voisin palkata.

Vierailija
10/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lähtökohtaisesti en. Pitäisi olla tosi kova tekijä, että uskaltaisin :D Ja kyllä, olen olevinani avarakatseinen, mutta 2018 vuonnakin voin tehdä ulkonäön perusteella tarvittavat johtopäätökset. Olen joskus palkannut epäilyttävän näköisen kaverin, joka oli juuri sitä miltä näyttikin.

Olet kaukana avarakatseisesta.

Vierailija
11/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, jos työhön muuten sopii.

Vierailija
12/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tukan värillä väliä. Tai ehkä jossain työssä voi olla, mutta sellaisia on harvassa. Enemmänkin sitten vaikuttaisi ulkoasun kokonaisuus, onko siisti vai homssuinen. Varsinkin, jos tekemisissä asiakkaiden kanssa. Siisti sinitukka ok, homssuinen värjäämätön ei ok. En ehkä kovin homssuista palkkaisi edes piiloon tietokoneella istumaan, ellei olisi tosi guru ja hommaan sopiva. Enkä tarkoita, että pitäisi olla kalliit merkkivaatteet ja manikyyrit, vaan tavallinen siisti, puhtaat ja ehjät vaatteet yms. Persoonallisuus itsessään ei haittaa, ei edes tatuoinnit yms., kun olemus ja käytös on fiksut, asenne kohdillaan ja rehellinen katse.

Vierailija
13/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaisin. IT-ala.

Vierailija
14/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos terveyslautakunnassa sinun pitäisi puoltaa parasta hoitajaa tehtävään, joka on sinitukkainen mies. Puoltaisitko?

Vierailija
15/15 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoltaisin tietysti, jos se kerran olisi paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi