Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelijat: Oudoin asia, jonka olet joutunut selittämään asiakkaalle?

Vierailija
18.05.2018 |

.

Kommentit (4751)

Vierailija
2421/4751 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme ensimmäinen kauppa alueella joka hankki PIN-koodi -tunnisteisen maksupäätteen. Esittelin sitä asiakkaalle joka suuttui ja sanoi ettei muista koodiaan. Silloin koodin pystyi vielä ohittaa ja kuitin allekirjoittaa. Vinkkasin ystävällisesti että kannattaa opetella oma koodi jatkoa varten. Tästähän eukko suuttui vielä enemmän ja huusi että hän ei asioi täällä enää ikinä! Sanoin että nämä laitteet tulevat kaikkiin kauppoihin, me ollaan nyt vaan ensimmäisiä tällä alueella. Nainen huusi että minä valehtelen ja ei vamasti tule ja lähti harppomaan ulos. Veti siis ihan hirveät raivarit ihan tyhjästä. Parasta kuitenkin oli kun hänen perässä tuleva poikaystävänsä pyysi multa anteeksi 😂

nauroit MT-potilaan paniikkikohtaukselle?

sairastuin itse keski-ikäisenä...vastoinkäymisiä liikaa

saatan raivostua tyhjästä..kun kohtaus ohi ..käyn kyllä selittämässä myöhemmin ja pyytämässä anteeksi

mut eihän se enää auta:(

Vierailija
2422/4751 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakas halusi ruudullista maalia.

Ai miten repesin. 😆

Ei varmaan pallokuvioistakaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2423/4751 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhru kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakas halusi ruudullista maalia.

Ai miten repesin. 😆

Ei varmaan pallokuvioistakaan!

Minä olisin ehdottanut tapettia vaihtoehtona

mutta itseasiassa hyvä että kaikki siirtyy verkkoon

ei oo epäempaattisille ihmisille suojatyöpaikkoja

Vierailija
2424/4751 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolimekko

kokohame

näille voisi nauraa..tai auttaa asiakasta ja samalla tehdä myyntiä

Vierailija
2425/4751 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö myyntiä?

yritys maksaa mun palkan

Vierailija
2426/4751 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei toipilaan hoidon tarpeen kommentoija taida haluta ymmärtää yksinkertaista asiaa eikä käsitteitä LAPSI, VANHEMPI, LAPSEN PARAS, HUOLENPITO ja lapsen päiväkoti/ulkoilukuntoisuus. Vaikka varmaan itse veisitkin toisten lapsen ulos toipilaana, et mielestäsi ole vastuussa hänestä. Usko tai älä, olen päiväkodinhenkilökunnan edustajana aina vastuussa sinunkin OMASTA lapsestasi. Miksi edes hankkia lapsia, kun arvostat enemmän työtäsi luon lapsen lohdun ja hoidon tarvetta?

Ehkä todellakin on lopunperin parempi että joku muu taho hoitaa lastasi.

Vierailija
2427/4751 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuskytviis kirjoitti:

Nyt ei toipilaan hoidon tarpeen kommentoija taida haluta ymmärtää yksinkertaista asiaa eikä käsitteitä LAPSI, VANHEMPI, LAPSEN PARAS, HUOLENPITO ja lapsen päiväkoti/ulkoilukuntoisuus. Vaikka varmaan itse veisitkin toisten lapsen ulos toipilaana, et mielestäsi ole vastuussa hänestä. Usko tai älä, olen päiväkodinhenkilökunnan edustajana aina vastuussa sinunkin OMASTA lapsestasi. Miksi edes hankkia lapsia, kun arvostat enemmän työtäsi luon lapsen lohdun ja hoidon tarvetta?

Ehkä todellakin on lopunperin parempi että joku muu taho hoitaa lastasi.

koska vauvat on söpöii

haluan että joku rakastaa minua ja ei jätä minua

pipeli meni piluun

jatkanko?

minä olen ÄITI

kerrankin en ole tyhmä wt-lun.ttu..olen äiti

lapseni ihailee minua ja antaa minulle huomioo

saan asunnon ja rahaa krakennekynsin!!

Vierailija
2428/4751 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multaperunoista ei multa katoa keitettäessä minnekään, vaan potut pitää ensin pestä!

Vierailija
2429/4751 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjänä jouduin selittämään asiakkaalle, miksi hänen tulee kertoa hetunsa minulle (oli siis ostamassa, mutta ei olisi millään halunnut kertoa hetuansa). Siinä hieman silmiäni pyörittelin, mutta muutaman kerran selitettyäni asian hän uskoi minua, ja kaupat syntyivät.

Vierailija
2430/4751 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassalla sain parilta asiakkaalta haukut, kun en suostunut myymään näille juomaa vahvan päihtymyksen takia.

Vierailija
2431/4751 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein tulee vastaan  päiväkodin maailmassa se, että vanhemmille pitää toistuvasti selittää, että emme voi hoitaa sairaita lapsia päivähoidossa. Meillä ei myöskään ole resursseja pitää Minna-Ilmaria ulkoilun aikana sisällä, koska hän on vielä toipilas.

Me emme nimikoi lasten vaatteita, vaan vanhemmat.

Suhtautuvatko työnantajat hyvin vanhempien pyyntöihin jäädä kotiin hoitamaan toipilasta, joka ei ole enää sairas?

No sitä me emme sentään päiväkodissa voi lähteä selvittämään! Työnantajalle ei vanhemman tarvitse raportoida lapsen sairausvaiheita. Päiväkotiin voi tuoda lapsen,joka jaksaa sen päivän rutiinit. Ryhmän mukana on jaksettava myös ulkoilut, koska henkilökuntaa ei ole riittävästi hoitamaan puolikuntoisia lapsia useassa eri paikassa. Puolikuntoista lastani en ainakaan minä veisi päivähoitoon, vaan hoitaisin kotona. Se on ihan perusasia joka ikisessä päiväkodissa, että se ei ole sairaan/toipilaan hoitopaikka.

Näköjään todella uusi asia edelleen..

Vierailija
2432/4751 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakas, joka nykyisin on erään ison ja kansainvälisen viestintäfirman toimitusjohtaja, oli silloin markkinointipäällikkö eräässä toisessa kv. firmassa, soitti minulle ja kysyi aivan hämmentäviä perusasioita heille varatusta VIP-tilasta kansainvälisen urheilutapahtuman yhteydessä. Olin silloin markkinointiassistentti. Siis tyyliin, että mitä mun pitää sinne tilata, paljonko juomia ja ruokaa ja pitääkö tilata jotain kalusteita ja jotain. Pitääkö meidän itse tuottaa meidän oma esittelymateriaali vai onko se siellä niinkuin valmiina ja kutsutaanko me itse meidän vieraat.

Olin aivan hämmentynyt, koska viikkoa aikaisemmin oli lähtenyt kaikille yhteistyökumppaneille rautalankaa väännettynä tiedote, jossa yksityiskohtaisesti neuvottiin step-by-step mitä pitää tehdä. Kysyin, että tuliko se perille? Tuli, mutta hän ei ymmärtänyt. Käytiin sitten se juttu läpi puhelimessa vielä ihan yksityiskohtaisesti, meni ehkä noin tunti. Mainittakoon, että hän oli ainoa noin 30:stä joka vaati kädestä pitäen apua. Ja noi oli oikeasti aika perusasioita PR:n jutuissa.

Puhelun päätyttyä menin vähän ihmeissäni markkinointijohtajan huoneeseen ja kerroin xx:n soittaneen ja olleen ihan ulalla. Kysyin, että onko hänen kanssaan varmasti käyty läpi mitä soppariin kuuluu ja mitä ei. Markkinointijohtaja meni ihan hiljaiseksi ja kysyi, että kävitkö sä nää asiat siis läpi hänen kanssaan just äsken? Juu. Nimittäin kun hän oli selittänyt sen asian puhelimessa just sitä edellisenä päivänä tälle asiakkaalle. Ihan täsmälleen samat asiat. 

Silloin mietin että millä hiton meriiteillä täällä pääsee kansainvälisen konsernin, ehkä maailman tunnetuimman brändin, markkinointipäälliköksi...

On semmoinen sanonta, että organisaatio oksentaa kyvyttömän aina korkeammalle oksalle. Noin oli siinäkin käynyt.

Vierailija
2433/4751 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassalla sain parilta asiakkaalta haukut, kun en suostunut myymään näille juomaa vahvan päihtymyksen takia.

Alko myy jos ei ole häiriöksi muuten.

Vierailija
2434/4751 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyjänä jouduin selittämään asiakkaalle, miksi hänen tulee kertoa hetunsa minulle (oli siis ostamassa, mutta ei olisi millään halunnut kertoa hetuansa). Siinä hieman silmiäni pyörittelin, mutta muutaman kerran selitettyäni asian hän uskoi minua, ja kaupat syntyivät.

Mihin sitä hetua tarvitaan? Ymmärrän liittymän avauksessa mutta miksu puhelimen ostossa?

Vierailija
2435/4751 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sitä hetua tarvitaan? Ymmärrän liittymän avauksessa mutta miksu puhelimen ostossa?

Sanooko esim. laskutus sulle mitään? Siihen niin ku tarvii hetun....

Vierailija
2436/4751 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääääh kerropa meillekin miksi? Itse en anna hetuani koskaan muille kuin pankille ja viranomaisille.

Ei ole mitään syytä antaa sitä puhelinmyyjille. Ever.

Vierailija
2437/4751 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Eikö sinulle riitä nimi ja osoite?

Vierailija
2438/4751 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne harvat kerrat mitä minä olen ostanut jotakin puhelimitse, niin aina on kysytty hetu. Tämähän on ihan maalaisjärjellä ajateltavissa oleva asia. Kyllä ihmettelisin jos ei kysyttäis. On taas hölmöläiset liikkeellä...

Vierailija
2439/4751 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alko myy jos ei ole häiriöksi muuten.

No eipä kuule myy. Laki on sama, aina.

Vierailija
2440/4751 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne harvat kerrat mitä minä olen ostanut jotakin puhelimitse, niin aina on kysytty hetu. Tämähän on ihan maalaisjärjellä ajateltavissa oleva asia. Kyllä ihmettelisin jos ei kysyttäis. On taas hölmöläiset liikkeellä...

Mutta miksi se hetu kysytään, sitä ei kukaan osaa selittää. Mihin sitä käytetään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi