Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikrokupu suli - mikä syynä??

Vierailija
18.05.2018 |

Onko kenellekään koskaan mikrokuvun muovi "sulanut" mikrossa? Mikä tällaisen voi aiheuttaa? Kaverini oli käyttänyt mikroani asunnossani, kun en itse ollut paikalla, ja kupu oli osittain sulanut. Epäili että mikro olisi rikki, mietin tässä vain että onko mahdollista, että on lämmittänyt mikrossa jotakin esim. metalliastiassa (ei tunnustanut) vai voiko rikkoutunut mikro aiheuttaa tällaista? Mikroaaltouuni toimii toistaiseksi mutta vähän pelottaa että on rikki ja kohta käryää. En löytänyt asiasta tietoa googlettamalla...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laite ei ole upouusi mutta aiemmin ei ole vastaavaa tapahtunut.

Vierailija
2/6 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aah, en tiedä minäkään. Jotain väärää kuitenkin ollut mikrossa tai mikron toiminnassa muuten häikkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No... Mikroaaltouunin muovinen suojakupu ei sula mikrossa. Sinulla on siellä neropatti joka on päättänyt laittaa kuvun tavalliseen uuniin.

Vierailija
4/6 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo oudolta kuulostaa. En usko metalliin kuitenkaan, se mikroon sopimattoman metallin kipinöinti kyllä olisi saanut kaverisi heräämään ennen kuin mikronkestävä kupu ehtii sulamaan. Laittaisin kysymyksen joko maahantuojalle tai suoraan valmistajalle.

Vierailija
5/6 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mikroja, joissa on myös grillivastukset. Minullakin on. On myös mikroja, joissa on myös uunitoimintoja. Sellaista minulla ei ole.

Vierailija
6/6 |
18.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mikroja, joissa on myös grillivastukset. Minullakin on. On myös mikroja, joissa on myös uunitoimintoja. Sellaista minulla ei ole.

On ihmisiä, jotka tajuavat olla laittamasta muovista kupua mikroon jos käyttää grillivastusta.

Pahin ongelma on ehkä muutamat pataruut mitä myydään ja niissä lukee miten astia ( muovia ) kestää lämmityksen uunissa, lisää vain kerma.