Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä kukakin tekee vai tekeekö?!

25.04.2006 |

ollu sivuilla näitä apuja mitä voi kokeilla lapsen saamiseen... kyselempä et mitä kukakin tekee oviksen aikana ja yleensä et se tärppi ehkä tulis tai on tullut.

me toista nyt yritetään ja kumma et sitä tekee vaik mitä-osan ehkä huumorilla=)

ekaa yriteltii yli vuos ja lapsettomuus tutkimukset aloitettii sit niis oli kaik ok ja koht olinkin raskaana kun join greippimehua ym...

nyt tehny samoja juttuja ja ei vaa oo tärpänny...

GREIPPIMEHU,KUUMEEN MITTAUS,LEPO,LIIKUNTA,VITAMIINIT,RAKASTELUA PÄIVITTÄIN(EI PAKON OMAISTA),JALAT YLÖS SEN JÄLKEEN...

KAIKKEA SITÄ TEKEEKIN ET TÄRPPÄIS=)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivo luomuvauvasta hiipua pikkuhiljaa,mutta nyt aloitin kuitenkin greippimehun juonnin ja greipin syömisen (tosin sitä teen kyllä muutenkin, koska tykkään happamasta), lisävitamiinit, tikuttelen ovista tässä kierrossa, pupuilun jälkeen olen makoillut milloin mitenkin päin ja ollaan hommailtu tjot, jtp, ja kaikin mahdollisin tavoin. Enemmän ja vähemmän aktiivisesti toivottu ja yritetty pienokaista 3,5 vuotta... Kohta edessä pohdinta hoitoihin hakeutumisen, lapsettomaksi jäämisen ja adoption välillä. Joten meillä ainakaan ei ole ' kikka kolmoset' auttaneet. Mutta vielä on pienen pieni toivonkipinä ilmassa.

Parempaa onnea muille yrittäjille!

Vierailija
2/4 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joskus tältä palstalta, että etenkin punaviini auttaisi kiinnittymisessä. Eli siinä on ilmeisesti joitakin flavonoideja tms. ja alkoholi muutenkin " aktivoi" verenkietoa tms. En muista kunnolla syitä, mutta itse otin lasillisen illassa ovulaatiosta reilun viikon ajan. Eka kerta, kun tätä kunnolla kokeilin, niin tärppäsi!!

Tosin se voi johtua monesta muusta syystä. Olin mm. juuri käynyt verikokeissa ja minussa ei pitänyt olla vikaa (oltiin yritetty n. 1 v 3 kk) Oli miehen vuoro lähteä testeihin. Kenties myös henkisesti suhtauduin asiaan eri lailla, ns. luovutin tai yritin unohtaa aktiivisen yrittämisen.

Jalkoja ja lantiota myös minä pidin ylhäällä joitakin minuutteja... niin ja se että itse sain orgasmin vasta siemensyöksyn jälkeen. Sekin varmaan auttaa siittiöitä matkaan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me viime kesänä alettiin toivoa lasta, me harrastettiin seksiä ihan väärin! :) Luin sitten seuraavan runon:

" Pidät siitä että minä olen päällä

ja samalla tivaat olenko raskaana.

Hölmö! Kantaako kukaan vettä nurin käännetyssä ruukussa?"

(Tuntematon intialainen, suom. Virpi Hämeen-Anttila)

Koska tässäkään kuussa ei onnistanut vitamiineista ja asennoista huolimatta, lähden pian kauppaan ostamaan greippimehua ja punaviiniä...

Vierailija
4/4 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sitä odotellaan sit ja ei pidä toivoa liikoja...pitäs täs lähipäivinä menkat alkaa ja toivon kipinää ettei ne alkaisikaan.

kerrotaan kuulumisia ja pidetään peukkuja.