Hirveä ikävä ex-miestä, mikä ärsyttää...
koska hän käyttäytyi minua (ja monia muita) kohtaan todella huonosti. Pahinta oli henkinen väkivalta vaikka fyysistäkin oli jonkin verran. Kaikesta huolimatta rakastin häntä suunnattomasti. Olemme olleet erossa yli 5 vuotta. Hän on lähettänyt joskus kaipausviestejä ja minun on ollut kauhean hankala ohittaa ne, mutta niin olen tehnyt. Miten pääsen ikävästä yli? :(
Kommentit (7)
Se, minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Vai miten se meni 🤔
Teepä mielikuvaharjoitus, mitä elämänne olisi nyt. Muistele niitä ikäviä tunteita, joita koit suhteessanne. Ehkä voit nyt paremmin ja suhteen päättäminen oli oikea ratkaisu. Kaikki ihmissuhteet eivät ole terveitä vaikka rakkautta olisikin. Suru voi kulkea mukana läpi elämän, mutta se voi muuttaa muotoaan.
Mies muuttui suhteemme edetessä. Kaipaan sitä todella ihanaa ja rakastettavaa miestä, mitä hän oli aluksi useankin vuoden ajan. Tuntuu, että se mies on kuollut :'(
Vierailija kirjoitti:
Mies muuttui suhteemme edetessä. Kaipaan sitä todella ihanaa ja rakastettavaa miestä, mitä hän oli aluksi useankin vuoden ajan. Tuntuu, että se mies on kuollut :'(
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Sitten hautaat tämän ukon. Ei ollut tarpeeksi hyvä loppupeleissä.
Varmasti on monia muita saman kokeneita. Menetyksen tunne kuuluu elämään.