Kiitos vain kahvilan työntekijälle, latte ei ollut laktoositon
Tekisi mieli soittaa ja valittaa... Pari tuntia sitten kävin juomassa jäälaten, nyt istun kaksinkerroin vessassa.
Miten on niin vaikea kuunnella mitä asiakas haluaa?!
Kommentit (14)
Asiakaspalautetta menemään ja koita mahdollisimman tarkasti myös kuvailla kuka työntekijä virheen teki. Ei nuo ota opikseen jos ei ala pomolta tulemaan palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Pähkinöitä lattessa ?
Joissain on, join eilen caramel-frappen suolapähkinöillä ja kermavaahdolla.
Vierailija kirjoitti:
Pähkinöitä lattessa ?
Ei vaan samanlaista välinpitämättömyyttä tietenkin. Ajattele isommin.
Eipä ne pomotkaan välitä, senkun nenän varttaan pitkin katselevat.
Sitten kun olet haukkunut jonkun onnettoman kesäduunarin käykin ilmi että syypää on edellisiltana popsimasi idut ja niistä saamasi ruokamyrkytys. Tai sitten kahvi ei sovi alkavalle vatsahaavallesi. Tai sitten joku muu vatsaongelma joka ei liity laktoosiin.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun olet haukkunut jonkun onnettoman kesäduunarin käykin ilmi että syypää on edellisiltana popsimasi idut ja niistä saamasi ruokamyrkytys. Tai sitten kahvi ei sovi alkavalle vatsahaavallesi. Tai sitten joku muu vatsaongelma joka ei liity laktoosiin.
Minulla on ollut laktoosivaivaa 18 vuotta, joten tunnistan kyllä oireet ! Et sattumalta ole tämä kahvilantyöntekijä itse?
Ap
Kannattaa sanoa varmuuden vuoksi kaksi kertaa että "vähälaktoosinen " tai "laktoositon", jos kahvilassa on melua tai myyjällä kiire voi mennä ohi.
Ainahan muka ruoka-ainevammaset naukuu jostain.
Juokaa ja syökää kotonanne tai ottakaa eväät mukaan.
Kokeile itse maata vessanlattialla kivuissa vain siksi että ainoa mikä saa vatsan rauhottumaan on kylmä kivilattia sitä vasten ja kommentoi sitten uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile itse maata vessanlattialla kivuissa vain siksi että ainoa mikä saa vatsan rauhottumaan on kylmä kivilattia sitä vasten ja kommentoi sitten uudestaan.
Tämä siis edelliselle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut laktoosivaivaa 18 vuotta, joten tunnistan kyllä oireet ! Et sattumalta ole tämä kahvilantyöntekijä itse?
Ap
Just, sekin vähä uskottavuus ketjun aiheeseen meni sitten tuossa. Eikun uutta ketjua putkeen.
Antaisin kohteliasta palautetta asiasta.
Ilman muuta teet valituksen. Pähkinöihin voisi joku kuolla.