Typerin saamasi/tietämäsi valmistujais- yms. lahja?
Kaikenmoisia valmistujaisjuhlia on taas tulossa ja siksi ajattelinkin kysellä muilta palstalaisilta, millainen on typerin lahja, mitä olette saaneet esim. rippilahjaksi tai yo-lahjaksi? Tai muuten vaan, mikä on mielestänne typerin lahja, jonka voi toiselle antaa valmistumisen yms. kunniaksi?
Kommentit (8)
Tinaruusu kaiverruksella. En edelleenkään liki 20 vuoden jälkeen tiedä, mitä sellaisella pitäisi tehdä.
Kaverini sai rippilahjaksi runomuodossa tehdyn Kalevalan kirjan.
Vierailija kirjoitti:
Tinaruusu kaiverruksella. En edelleenkään liki 20 vuoden jälkeen tiedä, mitä sellaisella pitäisi tehdä.
Sama minulla, paitsi että mun yo-juhlista on jo yli 30 vuotta.
Tinaruusu, turhakkeiden turhake. Ja vielä pirun ruma, vaikkakin rakkaudella annettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama minulla, paitsi että mun yo-juhlista on jo yli 30 vuotta.
Tinaruusu, turhakkeiden turhake. Ja vielä pirun ruma, vaikkakin rakkaudella annettu.
Mietiskelin, kun turhake tuli taas siivotessa vastaan, että ehkä kaiverrutan uuden laatan ja annan turhakkeen takaisin, kun täti täyttää pyöreitä vuosia.
Koriste-esineet on huonoin mahdollinen lahja.
Ne pitää valita itse.
Joulukoristeiden antaminen joululahjaksi on vähän hölmöä. Tosin lahja on lahja ja ainakin useimmiten hyvällä tahdolla annettu.
Kipsipatsas joka esitti alastonta naista. En ikinä kehdannut pitää esillä. Yo-lahjaksi sain.
Sain yo-lahjaksi aikoinaan sukulaiselta kaksi (2) samanlaista keinonahkavyötä.