Kuinka usein lapsesi on saanut negatiivisen wilma-merkinnän?
Kommentit (14)
Melkein joka päivä. _o/ Lintsaa tai työvälineet "unohtuu" ne yleisimmät. Aiemmin oli tunnilla jutustelua ja tottelemattomuutta, nyt siirtynyt enemmän tällaiseen omaa tulevaisuuttaan nakertavaan toimintamalliin. Plaah.
Ainakin kerran viikossa. Yleensä unohtelu tai sitten joku keskittyi muuhun kuin ryhmätyöhön tms. Toinen lapsi samoin, mutta harvemmin. Yks lapsista ei saa juuri koskaan, on tosin isompikin jo
Tytär 10 v: ei koskaan.
Poika 14 v: Koko elämän aikana myöhästymisiä 2 kpl (molempiin asiallinen syy), kirjaunohduksia muutama, yksi läksyunohdus. Ei muuta negaa.
2-luokkalainen poika on saanut kaksi negatiivista merkintää. Kerran oli hölissyt tunnilla ja toisella kertaa ollut mukana jossain välituntikahnauksessa. Positiivisia on tullut säännöllisesti viikon-parin välein, ”osallistui aktiivisesti” tms.
Fiksu opettaja ja fiksu poika!
Mun vahinko lapsi sai kerran wilma merkinnän elinkaari analuusin laiminlyönnistä.
En saanu kertaakaan koko wilman aikana. 1-2 luokat käytettiin 2000-luvulla vielä reissuvihkoja, niistä en mee vannomaan.
Minulla pojat 6lk, 5lk ja 3 lk eikä koskaan mitään merkintöjä. Ei hyvästä eikä pahasta.
Oon 11v ja tänä vuonna kaikki kokeet 8 1/2-10 mut silti 15 unohdusta 😭😭😭😭 oon iha paska
Harvoin, molemmat. Nyt kasilla oleva on kerran myöhästynyt, ei unohtele mitään eikä perseile. Kuudesluokkalainen on hajamielisempi, jokunen läksyunohdus on tullut, hiljattain nukkui pommiin, vaikka pitkään on jo herännyt itsenäisesti kouluun. Ei perseile hänkään. Hyvin tyytyväinen olen kyllä lapsiini, ja kiitollinen ettei ole erityisyyttä. 🙏
18 v: Kerran ala-asteella unohtui vihko.
16 v: Kerran "Voisit osallistua aktiivisemmin, osaat kyllä.".
emme ole wt, joten emme saa negatiivisia merkintöjä ja lasuja, joita yh mammoille tuntuu kerääntyvän ihan "syyttä"
No jotain unohduksia on ollut mutta käytökseen liittyvää negaa ei koskaan.