Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi vanhemmasta joka urheilee ennen kuin hakee lapsensa hoidosta

Vierailija
15.05.2018 |

Mitä mieltä vanhemmasta, joka käy 30 min lenkillä töiden jälkeen ennen kuin hakee lapsensa päiväkodista? Mun mielestä todella törkeää, en ymmärrä

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole päivähoitoaikojen kyttäämistä. lapset tekee pidempää päivää kuin vanhemmat.

ja siitä mistä maksetaan, se saadaan olla. jos joka päivä 15min. myöhässä, se on paljon kuukaudessa.

Vierailija
22/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän riippuu kuinka pieniä lapset on ja onko isästä mitään apua. Miksi isä ei voisi olla lasten kanssa lenkin ajan? Voisihan sen urheilun sijoittaa aamuunkin ennen työpäivää.

Eipä aloituksessa lukenut, että juoksija olisi äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hain lapset hoidosta heti vapauduttuani työstä. Joka päivä lapseni itki. Miksi tuut näin aikaisin, täällä on kavereita. En halua kotiin. Sitten tapeltiin lähtö kotiin. En älynnyt tota liikunta ym. juttua. Olisi ehkä pitänyt ajatella itseäni enempi. Lapselle olisi ehkä se iltapäivän leikkihetki ollut tärkeää. 

Vierailija
24/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lyhyt kaupassakäynti on ok.

Ja miksei liikuntakin, jos se parantaa hyvinvointia.

Itse olen ollut kuitenkin omalla kohdallani melko tiukka. Esim mieheni on sitä mieltä, että minun pitäisi käydä kampaajalla päiväkotiajalla. Olen siis hoitanut päiväkotikyydit pääsääntöisesti ja varsinkin noudot lähes aina. Miehellä on erilaisia (teko)syitä, miksi ei hän. Käyn kampaajalla noin kuuden tai seitsemän viikon välein. Miehelleni on liikaa, että hän noutaisi lapset päiväkodista tuona yhtenä päivänä, kun käyn kampaajalla. Mutta eihän tämä muusta kerro kuin huonosta parisuhteestani. Jälleen yksi esimerkki. Mutta tällä mennään toistaiseksi. Tämä on oma valintani.

Vierailija
25/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi  lapsia tehdään jos heistä ei osata iloita ja he ovat riesa.

Vierailija
26/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein välillä noin kun lapset oli päiväkodissa. Olivat päiväunilla ja sitten ehdittomasti halusivat vielä olla hoidossa sen iltapväulkoilun, kun oli vapaata leikkiä. Pieni yksityinen päiväkoti. Toive lähti siis lapsista, mutta huomasin, että jaksoin paremmin kun sain tehdä sen kauppareissun rauhassa tai lenkittää hetken koiraa hiljaisessa metsässä ennen kun hain lapset kotiin syömään.

Ilta sitten oli yhteistä aikaa kun ei tarvinnut enää lähteä ruokakauppaan nahistelemaan tai raahata lapsia puolipakolla mukana koiralenkille. Tällaisia päiviä oli 1-2 viikossa ja olivat kyllä eduksi koko perheelle. Mies kun tekee reissutyötä.

Eli en tuomitse, mutta itse en tekisi joka päivälle. Jollekin muulle se voi olla esim.työkuormituksen, jaksamisen tai mt ouolen takia hyvä ratkaisu. Ihmettelen mitä se muita ihmisiä risoo, jokainen perhe tekee omat ratkaisunsa.

Vierailija
27/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vie lapset töihin 9-9.30, hänellä liukuva työaika. Minä haen n. 15.30.

Joskus pääsen töistä lähtemään jo kahdelta, jolloin saatan käydä lenkillä (max 40min)

Nyt kin kun olen säännöllisesti päässyt lähtemään töistä kolmen paikkeilla niin vien ensin auton kotiin, josta kävelen lapsia hakemaan(10-15min).

En ymmärrämiksi pitäisi joka päivä kaahata suoraan töistä lapsia hakemaan jos kuitrnkin haen heidät viimeistään puoli neljä.

Vierailija
28/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta lyhyt kaupassakäynti on ok.

Ja miksei liikuntakin, jos se parantaa hyvinvointia.

Itse olen ollut kuitenkin omalla kohdallani melko tiukka. Esim mieheni on sitä mieltä, että minun pitäisi käydä kampaajalla päiväkotiajalla. Olen siis hoitanut päiväkotikyydit pääsääntöisesti ja varsinkin noudot lähes aina. Miehellä on erilaisia (teko)syitä, miksi ei hän. Käyn kampaajalla noin kuuden tai seitsemän viikon välein. Miehelleni on liikaa, että hän noutaisi lapset päiväkodista tuona yhtenä päivänä, kun käyn kampaajalla. Mutta eihän tämä muusta kerro kuin huonosta parisuhteestani. Jälleen yksi esimerkki. Mutta tällä mennään toistaiseksi. Tämä on oma valintani.

Kaikenlaisten paskojen kanssa sitä nainen naimisiin meneekin. Huh, huh! Ja kakaroitakin väsää. Toinen huh, huh.

Mieheni työaika on kaksi töitä, kaksi vapaata, koskaan hän ei vie lapsia hoitoon vapaapäivänään. Eli meillä lapset ovat hoidossa vain kaksi päivää peräkkäin, kaksi tai kolme päivää viikossa. Mutta hän onkin oikea mies ja välittää lapsistaan.

Vierailija
29/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.Evvk ja hoa eli hoida omat asiasi

Vierailija
30/30 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhemmat syyttelee toisiaan erilaisista valinnoista. On niillä päiväkotilapsilla kuitenkin hyvä elämä kun niillä sentään on vanhemmat jotka kotiin hakevat. Take care for your own business.