Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko rukousta peruuttaa?

Vierailija
15.05.2018 |

Jos vaikka vuosia on rukoillut ettei halua omakotitaloa ja asutaan turvallisesti vain kerrostalossa. nyt lasten myötä mieli on muuttunut ja haluttaisiin omakotitaloon, mutta sellasta sopivaa ei vaan löydy. Olemme 4vuotta etsitty sopivaa taloa.
Eräs nainen sanoin että kannattaa olla tarkka mitä rukoilee, koska ne jossain muodossa toteutuu.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mitä, sun kannattaisi laittaa kädet ristiin ja pyytää Jeesukselta rauhaa ja turvaa. Hän tietää mitä tarvit, mitä pelkäät ja mikä sun elämäntilanteesi on. Ei ole tärkeeä osata selittää ja asettaa sanoja rukouksessa juuri oikein. Riittää että vain sanot vaikka että auta mua, tarvin sua ja juttelet mitä mieleen tulee.  Hän järjestää asiat mahdollisimman parhain päin. :)

Haluaako Jeesus ihmisten olevan läheisriippuvaisia itsestään? Aika creepyä.

Vierailija
22/23 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka vuosia on rukoillut ettei halua omakotitaloa ja asutaan turvallisesti vain kerrostalossa. nyt lasten myötä mieli on muuttunut ja haluttaisiin omakotitaloon, mutta sellasta sopivaa ei vaan löydy. Olemme 4vuotta etsitty sopivaa taloa.

Eräs nainen sanoin että kannattaa olla tarkka mitä rukoilee, koska ne jossain muodossa toteutuu.

Koska jumalaa ei ole olemassa niin, ..... niin. Päättelepä ihan itse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin. En edes usko, mutta joskus teininä rukoilin ettäsaisin edes joskus pojilta positiivista huomiota ja että minulle ilmestyisi itsestään selkään tatuointi (:D).

Noh, 7v myöhemmin tatuointia ei ole kuulunut, eikä kyllä sitä oikeaa vieläkään, mutta murrosikä ainakin teki ihmeitä. Itseä vanhemmat miehet ja känniset opiskelijajätkät tulee baarissa iskemään. Enpä mä niillä paljon mitään tee, mutta ainakin rukouksiin vastattiin ja huomiota tulee, joten ei kai sovi olla kiittämätön. :D

"Kiitos Jeesus, tästä tramp stampista, minkä alaselkäänihin painahit."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan