Voiko rukousta peruuttaa?
Jos vaikka vuosia on rukoillut ettei halua omakotitaloa ja asutaan turvallisesti vain kerrostalossa. nyt lasten myötä mieli on muuttunut ja haluttaisiin omakotitaloon, mutta sellasta sopivaa ei vaan löydy. Olemme 4vuotta etsitty sopivaa taloa.
Eräs nainen sanoin että kannattaa olla tarkka mitä rukoilee, koska ne jossain muodossa toteutuu.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka vuosia on rukoillut ettei halua omakotitaloa ja asutaan turvallisesti vain kerrostalossa. nyt lasten myötä mieli on muuttunut ja haluttaisiin omakotitaloon, mutta sellasta sopivaa ei vaan löydy. Olemme 4vuotta etsitty sopivaa taloa.
Eräs nainen sanoin että kannattaa olla tarkka mitä rukoilee, koska ne jossain muodossa toteutuu.
Koska jumalaa ei ole olemassa niin, ..... niin. Päättelepä ihan itse!
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. En edes usko, mutta joskus teininä rukoilin ettäsaisin edes joskus pojilta positiivista huomiota ja että minulle ilmestyisi itsestään selkään tatuointi (:D).
Noh, 7v myöhemmin tatuointia ei ole kuulunut, eikä kyllä sitä oikeaa vieläkään, mutta murrosikä ainakin teki ihmeitä. Itseä vanhemmat miehet ja känniset opiskelijajätkät tulee baarissa iskemään. Enpä mä niillä paljon mitään tee, mutta ainakin rukouksiin vastattiin ja huomiota tulee, joten ei kai sovi olla kiittämätön. :D
"Kiitos Jeesus, tästä tramp stampista, minkä alaselkäänihin painahit."
Haluaako Jeesus ihmisten olevan läheisriippuvaisia itsestään? Aika creepyä.