Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-miehen kanssa treffeillä picnicillä puistossa, ajattelin hänen ottavan repusta viinipullon ja lasit mutta

Vierailija
15.05.2018 |

ottikin mehutölkin. Häpesin silmät päästäni. Muut joivat aikuisten juomia, me olimme kuin kaksi pikkulasta mehumme kanssa. Toivottavasti kukaan ei huomannut.
N22

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkis mene hoitoon

Vierailija
2/27 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kelpais! En todellakaan arvostais jos kaivais alkoholia päivällä esiin. Olen itse absolutisti ja arvostaisin kyllä mehua 😁😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mikä tyyppi olet.

t.n22

Vierailija
4/27 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko kertonut miehelle etukäteen olevasi juoppo?

Vierailija
5/27 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoittelin lehti-ilmoitukseen. Seppo etsi Maaseudun tulevaisuudessa vaimoa sikatilalleen. Ajoi Ford Transitilla huoltoasemalle. Otettiin kahvit ja vienerit. Lupasin tulla akaksi Iisalmeen.

Vierailija
6/27 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ottikin mehutölkin. Häpesin silmät päästäni. Muut joivat aikuisten juomia, me olimme kuin kaksi pikkulasta mehumme kanssa. Toivottavasti kukaan ei huomannut.

N22

No, kyllä 22 vuotiaalle mehu paremmin sopiikin, aivotkin vielä kehittymättä

Vierailija
7/27 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit juoppo akka hoitanut itse omat viinisi paikalle. Jos noin kovasti se muhun juonti hävetti. Sekö ei hävetä kun makaat kuset housuissa ja helmat korvissa puistossa? Outoa.

Vierailija
8/27 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini ja lasit on kyllä niin klisee. Temptation Island Finlandissakin juotiin treffeillä viiniä.

Vierailija
9/27 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit juoppo akka hoitanut itse omat viinisi paikalle. Jos noin kovasti se muhun juonti hävetti. Sekö ei hävetä kun makaat kuset housuissa ja helmat korvissa puistossa? Outoa.

mehun

Vierailija
10/27 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piknikillä kuuluu juoda mehua tai limua, illalla juodaan viiniä. N25

Vierailija
11/27 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos että arvostit treffejämme.

Vierailija
12/27 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko piimä ollut parempi?

Vierailija
13/27 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näin moni on mennyt näin helppoon?

Vierailija
14/27 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä aika lapsellinen fäggäri tuommonen miehenkuvatus on. Vähintään viiniä, mielummin oluet ja lonkerot. Ugh!

Vierailija
15/27 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies. Pelaa varman päälle kun ei vielä tunne toista, eikä halua hiprakassa mokailla. Minä tykkäisin. Alkoholin juominen ekoilla treffeillä on niin last season. Eikä voi ennalta tietää mikä on ventovieraan kanta alkoholin juomiseen yleensä, jos ei ole kysynyt asiasta. Helteellä muutenkin alkoholittomat fiksumpia, elimistö kovilla jo valmiiksi. Mikset sinä ap tuonut mitään?

Vierailija
16/27 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä aika lapsellinen fäggäri tuommonen miehenkuvatus on. Vähintään viiniä, mielummin oluet ja lonkerot. Ugh!

Just tuon takia ei puistoihin voi mennä piknikille tai nurtsille oleilemaan. Joku viininsä, oluensa ja lonkoronsa kitannut saattaa tulla kuselle just puskaan takanasi. Siinä sitten istut kusessa kaulaasi myöten, kun nämä uljaat uroot tyhjentävät rakkonsa mihin vaan. Lisäksi se ölinä mitä nämä viineilijät saavat aikaan. YÄKS!

Vierailija
17/27 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuuuuuu ei tarvi kun haistaa viiniä niin heti on kuset housuissa ja kaikki viä näkee kun helmat on korvissa. Muita vaihtoehtoja ei ole kuin absolutisti tai kusihousu helmakorva.

Vierailija
18/27 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies autolla liikkeellä? Piccolo pullo olisi voinut tiet kuin olla alkuun ihan kiva, mutta sen jälkeen mehulla tai kylmällä raikkaalla vedellä olisi jatko mennyt.

Vierailija
19/27 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kaikki alkkisten lapsia? Kuka muu normaali ihminen auhtautuu aloitukseen samoin? Metsäsuomalainen?

Vierailija
20/27 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piknikillä kuuluu juoda mehua tai limua, illalla juodaan viiniä. N25

Kyllä piknikjuomana on alkoholiakin eikä vain illalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi