Tinder-miehen kanssa treffeillä picnicillä puistossa, ajattelin hänen ottavan repusta viinipullon ja lasit mutta
ottikin mehutölkin. Häpesin silmät päästäni. Muut joivat aikuisten juomia, me olimme kuin kaksi pikkulasta mehumme kanssa. Toivottavasti kukaan ei huomannut.
N22
Kommentit (27)
mulle kelpais! En todellakaan arvostais jos kaivais alkoholia päivällä esiin. Olen itse absolutisti ja arvostaisin kyllä mehua 😁😊
Olitko kertonut miehelle etukäteen olevasi juoppo?
Minä kirjoittelin lehti-ilmoitukseen. Seppo etsi Maaseudun tulevaisuudessa vaimoa sikatilalleen. Ajoi Ford Transitilla huoltoasemalle. Otettiin kahvit ja vienerit. Lupasin tulla akaksi Iisalmeen.
Vierailija kirjoitti:
ottikin mehutölkin. Häpesin silmät päästäni. Muut joivat aikuisten juomia, me olimme kuin kaksi pikkulasta mehumme kanssa. Toivottavasti kukaan ei huomannut.
N22
No, kyllä 22 vuotiaalle mehu paremmin sopiikin, aivotkin vielä kehittymättä
Olisit juoppo akka hoitanut itse omat viinisi paikalle. Jos noin kovasti se muhun juonti hävetti. Sekö ei hävetä kun makaat kuset housuissa ja helmat korvissa puistossa? Outoa.
Viini ja lasit on kyllä niin klisee. Temptation Island Finlandissakin juotiin treffeillä viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Olisit juoppo akka hoitanut itse omat viinisi paikalle. Jos noin kovasti se muhun juonti hävetti. Sekö ei hävetä kun makaat kuset housuissa ja helmat korvissa puistossa? Outoa.
mehun
Piknikillä kuuluu juoda mehua tai limua, illalla juodaan viiniä. N25
Kiitos että arvostit treffejämme.
Miten näin moni on mennyt näin helppoon?
No kyllä aika lapsellinen fäggäri tuommonen miehenkuvatus on. Vähintään viiniä, mielummin oluet ja lonkerot. Ugh!
Fiksu mies. Pelaa varman päälle kun ei vielä tunne toista, eikä halua hiprakassa mokailla. Minä tykkäisin. Alkoholin juominen ekoilla treffeillä on niin last season. Eikä voi ennalta tietää mikä on ventovieraan kanta alkoholin juomiseen yleensä, jos ei ole kysynyt asiasta. Helteellä muutenkin alkoholittomat fiksumpia, elimistö kovilla jo valmiiksi. Mikset sinä ap tuonut mitään?
Vierailija kirjoitti:
No kyllä aika lapsellinen fäggäri tuommonen miehenkuvatus on. Vähintään viiniä, mielummin oluet ja lonkerot. Ugh!
Just tuon takia ei puistoihin voi mennä piknikille tai nurtsille oleilemaan. Joku viininsä, oluensa ja lonkoronsa kitannut saattaa tulla kuselle just puskaan takanasi. Siinä sitten istut kusessa kaulaasi myöten, kun nämä uljaat uroot tyhjentävät rakkonsa mihin vaan. Lisäksi se ölinä mitä nämä viineilijät saavat aikaan. YÄKS!
Vierailija kirjoitti:
Juuuuuuu ei tarvi kun haistaa viiniä niin heti on kuset housuissa ja kaikki viä näkee kun helmat on korvissa. Muita vaihtoehtoja ei ole kuin absolutisti tai kusihousu helmakorva.
Oliko mies autolla liikkeellä? Piccolo pullo olisi voinut tiet kuin olla alkuun ihan kiva, mutta sen jälkeen mehulla tai kylmällä raikkaalla vedellä olisi jatko mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kaikki alkkisten lapsia? Kuka muu normaali ihminen auhtautuu aloitukseen samoin? Metsäsuomalainen?
Vierailija kirjoitti:
Piknikillä kuuluu juoda mehua tai limua, illalla juodaan viiniä. N25
Kyllä piknikjuomana on alkoholiakin eikä vain illalla.
Alkkis mene hoitoon