Onko teillä puolisosi kanssa samanlainen unen tarve?
Entä unirytmi?
Heräkö jompikumpi esim.mielellään aamusta lapsen kanssa? Tai esim.saatko näppyjä toisen ylipitkistä yöunista ja päiväunetkin vielä päälle. Nautitko itse vapaalla pitkistä päiväunista ja puolisosi tahtoisi käyttää yhteistä aikaanne muuhun. Tai kertokaa mitä nyt tahansa asiaan liittyvää.
Kommentit (4)
Unirytmimme ovat erilaiset. Itse tykkään nukkua 9 tuntia, viikonloppuisin jopa 12 tuntia. Ei siis johdu siitä, että olisin aina väsynyt vaan enemmän siitä että tykkään unista todella paljon. Mies nukkuu 6-8h yössä ja herää joka aamu klo 6:30, jopa viikonloppuisin. Mies on aamuihminen ja tykkää herätä hyvissä ajoin ennen kun täytyy töihin lähteä.
Kummallekaan ei haittaa ole ollut erilaisista unirytmeistämme, mies tykkää viettää aikaa yksin joten minun pitkät uneni sallivat hänelle muutaman tunnin omaa aikaa varsinkin viikonloppuisin :) lapsia ei meillä ole
Suurinpiirtein on samanlaiset, 20 vuotta olemme yhdessä olleet. Kun lapsemme olivat vauvoja/pieniä, niin minä hoidin kaikki yöheräämiset, olinhan kotosalla ja saatoin ottaa lasten kanssa rennosti päivällä. Nyt lapset ovat jo teinejä ja lähes joka ilta menemme yhtä aikaa nukkumaan joskus klo 23 ja heräämme ilman heräryskelloakin noin 6:30. Viikonloppuisin olen aika usein täysin pirteä puoli seiskalta, mutta mies jää nukkumaan vielä pariksi tunniksi tai sitten ei.
Ei läheskään. Mulle normaalit yöunet on 7 tuntia. Lisäksi mulla on nukahtamisongelma jonka takia valvon usein koko yön. Muija saattaa nukkua 10 tuntia yössä ja vielä päikkärit lisäksi. En tajua mistä sillä unta riittää?
Leikilläni olen sanonut että nukkuu minunkin unet.
Ei. Mies nukahtaa aikaisemmin ja herää aikaisemmin. Seksi iltaisin ei onnistu.