Tuli lappu että seksiäänet kuuluu naapuriin
Mitäpä tässä muuta kuin että olen sinkku ja ollut ilman seksiä jo pari vuotta. Mitähän tässä tekisi?
Kommentit (16)
Laita ilmoitustaululle heippalappu, että joku voisi tarkistuttaa kuulonsa. Kerrostalossa on helkkarin vaikea todentaa äänten suunta.
Vierailija kirjoitti:
Jatkat elämää?
Ei kai sitä muutakaan voi. Ahdistaa vaan, että joku nyt luulee minun häiriköivän naapureita :( Ei oikein viitsi laittaa ilmoitustaulullekaan lappua, että hyvät naapurit, minulla ei ole seksielämää, terv. Lissu as. 8
Mä en käsitä miten joku kehtaa valittaa tuollaisesta vaikka oikeasti kuuluisikin! :0
Mä en käsitä miten joku kehtaa valittaa tuollaisesta vaikka oikeasti kuuluisikin! :0
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä tässä muuta kuin että olen sinkku ja ollut ilman seksiä jo pari vuotta. Mitähän tässä tekisi?
Pidä jatkossa kovempaa ääntä. Hommaa rummut vessaan kuten minäkin. Padadim, dunga, dunga, dum, pläts!
Tietää naapuritkin kauanko istunto kestää ja toisinaan se kestää puolikin tuntia.
Kuuluu normaaleihin elämisen ääniin, joten ei hätää. Kukaan ei ikinä koskaan ole saanut häätöä tai varoutusta seksiäänistä,ellei ole pyörittänyt pordellia asunnossaan. Voitat casen oikeudessa jos joku uskaltaisi haastaa. Tosinnjos olet/puolisosi on äänekäs niin pientä lisämakua seksiin saa suupallista, jolloin myös äänet vaimenevat 😄
AP voisi lopettaa sen itsetyydytyksen koska se emättimen litinä ja suun voihkinta naiselta on jotain aika käsittämättömän rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yöllä naapurin rouvan ujellusta kuunnellessa tulee joskus mieleen valittaa. Ei ole mukavaa herätä siihen Iiiii iiiii iiiih ii - kirkumiseen, pistäisi suuhunsa jotain jos ei osaa olla hiljempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yöllä naapurin rouvan ujellusta kuunnellessa tulee joskus mieleen valittaa. Ei ole mukavaa herätä siihen Iiiii iiiii iiiih ii - kirkumiseen, pistäisi suuhunsa jotain jos ei osaa olla hiljempaa.
Meillä myös asui tällainen huutajapari naapurissa. Heräsin jo kirkumiseen sinänsä, mutta kun sitä säestettiin seinään hakkaavalla sängynpäädyllä neljältä aamyöstä, meni kuppi lopullisesti nurin. Rajansa kaikella.
OHIS:
Mulla on ollut koira 6 vuotta ja eilen sain ensimmäisen heippalapun.
Koira on kuulemma itkenyt, valittanut ja haukkunut koko viikonlopun, varsinkin öisin. Eikä sitä ole kuulemma viety ulos koko aikana (on tarkkaillut!!!) En varmaan olekkaan vienyt ulos täällä, ollaan oltu mökillä Janakkalassa ke-su :-).
Seuraavaksi odotan lappua sek´i äänistä, mulla on uusi miesystävä ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkat elämää?
Ei kai sitä muutakaan voi. Ahdistaa vaan, että joku nyt luulee minun häiriköivän naapureita :( Ei oikein viitsi laittaa ilmoitustaulullekaan lappua, että hyvät naapurit, minulla ei ole seksielämää, terv. Lissu as. 8
Jospa sitä seksielämää sen lapun laittamisen jälkeen olisikin.
Aivan sama, mihin ääneen herää jos pitää yöllä herätä. Seksi on normaalia ja sitä voi harrastaa muuten, mutta yöaikaan ääntely on vajaaälyistä.
Tosin aamuneljältä ryskäävät baarikärpäset on muutenkin jotenkin huonoja ihmisiä.
Eivät kuulu sinulta, mutta kuuluvat jostain. Ikävää naapureille, koska toisten seksin kuunteleminen on ällöä.
Toivon, että löydät vierellesi haluamasi puolison.