Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mies sai lopulta tasokkaan tyttöystävän ja sittemmin vaimon, koska otti mut; koulukiusatun reppanan

Vierailija
15.05.2018 |

Olin jo silloin kaunis mutta sitä ei kunnolla huomannut ylisuurten vaatteiden, huonon ryhdin ja kasvoilla roikkuvien laittamattomien hiusten alta. Mua syrjittiin, kiusattiin. Olin ahdistunut ja epäsuosittu. Huonon itsetunnon takia alisuoritin elämääni.

Sitten tuli mun rohkea mies, joka ihastui muhun. Hän piti huolta ettei kukaan kiusaa mua enää, tutustutti laajoihin kaveripiireihinsä ja pääsin mukaan normaaleihin nuorten kuvioihin. Mieheni tsemppasi mua opiskelemaan, auttoi löytämään tyylini ja itsevarmuuteni, kannusti pitämään itsestäni huolta. Ja näin minäkin rakastuin häneen. Menimme naimisiin jo parikymppisinä ja heti sen jälkeen saatiin kaksi lasta. Opiskeltiin, käytiin töissä, ostettiin ja remontoitiin talo jne.

Nyt ollaan nelikymppisiä ja edelleen semionnellisia. Mieheni ei ole yleensä oikein naisten mieleen. Hän on lyhyt, ylipainoinen, huonohampainen, silmälasipäinen, luonteeltaan "kuuma-Kalle" eli helposti kilahtava ja ylijämäkkä. Kuitenkin pohjimmiltaan myös herttainen vaikkei se päällepäin näy eikä kaikille näytä koskaan sitä puoltaan. Hän on nirso syömisissään, ei pidä kulttuurista, ei puhu syvällisiä ja nauru on kovaääninen ja "klonksuttava". Lukihäiriön takia opiskelu on ollut aina vaikeaa. Ennen mua hän ei yrityksistä huolimatta ollut löytänyt naista itselleen.

Vuosien varrella moni on ihmetellyt miten olen "tyytynyt" mieheeni koska jos arvioidaan tavallisin kriteerein, olen monen mielestä ihan eri leveleillä kuin mieheni. Olen kauniiksi kehuttu, kiltti ja kiva, empaattinen, hoikka ja sopivista kohdin muodokas, nätit kasvot, kiva luonne.

Ja mieheni on mun supersankari ja se oikea, siksi että oli mulle tuki ja turva kun muut ei sitä olleet.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pari olette.

Vierailija
2/7 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tajua mikä on kirjoituksen tarkoitus.

Sekö että kilttikin mies voi löytää naisen jos ottaa silmän käteen, vai että tuhkimokin voi löytää prinssintapaisen, jos ei ole ronkeli.

Oli nimittäin aika pitkä lista miehen huonoista puolista. Mutta hyvä jos olette onnellisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehesi näki sussa timantin, kun muut sitä eivät huomanneet. Ja sinä näit kultaisen ja välittävän sydämen kun muut huomasivat jotain toissijaista.

Arvaa mitä? Mieheni rakastui minussa luonteeseeni, persoonaani. Olin ylilihava kun tavattiin. Mutta mies rakastui naisellisuuteen, hyväntahtouteeni (haluan aina rakkaideni parasta ja pidän heitä hyvänä) , kiltteyteeni, lempeyteeni, hyviin taloustaitoihini, olen mm erittäin hyvä kokki herkkusuuna. Muut miehet näkivät vain sellaisen yliylihavan.

Laihdutin kaikki liikakiloni, ja hurahdin urheiluun. Mua on yritetty iskeä monta kertaa, kuntosalilla, bussinysäkillä jne. Arvaa vaan kiinnostaako?? Noup!!

Mun mies rakastaa minua, mitä olen, ei pelkkää ulkokuorta, olen niin iloinen että voin tarjota miehelleni myös silmäniloa kun osaa rakastaa oikein. Mulla on ihania, naisellisia seksihepeneitä kun haluan antaa miehelleni kaikkeni.

Ja mies välillä jää kiinni kun katselee ihan rakastuneen näkösenä, sanoi saaneensa uuden vaimon. Kaiken lisäksi olen häntä paljon nuorempi. , yksi miehen työkaveri mm sanoi että nyt ymmärtää miksi mies ei halua lähteä kaljoille, nysvää aina kotona, kun näki minut;)

Vierailija
4/7 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ylilihava-sana voisi siirtyä sensuroitavien listalle. Lihava, tai ylipainoinen. Ei sanota ylilaiha. Se on laiha tai alipainoinen.

Mutta onnea teille kuitenkin.

Toivoo niuho.

Vierailija
5/7 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan hyvä suihinottaja. Ja nielet?

Vierailija
6/7 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla melkein sama tarina, paitsi et oon nykyään masentunut ja ylipainoinen myös

Vierailija
7/7 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat edelleen vähän reppanalta.